חפש ב:

כמה טיפים למשכירי הדירה - חלק ב'

ישנה כמה נושאים מרכזיים שלמשכירי הדירה חשוב להכיר ולוודא בהסכם השכירות. מהם? ועד כמה הם חשובים? בכתבה הבאה:

צוות בנק נדל"ן|22.3.2016|10:51|2562 צפיות

תשלומים שוטפים - על מנת לא לעורר סערות עתידיות, על המשכיר לוודא ולחייב את השוכר להצהיר, במסגרת ההסכם, כי הוא ראה ובדק את הדירה באופן יסודי, כולל מיקומה וסביבתה, וראה כיא היא מתאימה לצרכיו. נוסף על כך, שווה למשכיר לחייב את השוכר שלא לשנות את מבנה הדירה, לרבות שיפוצים ללא הסכם ובמכתב מראש. לבסוף ובמידה ונעשה שינוי ללא אישור המשכיר, על הדיירים להחזיר את הנכס למצבו המקורי.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



נזק בלאי - ישנם כמה נושאים הקשורים לתקינות הדירה אשר עלולים לייצר סעראות בין השכור והמשכיר ולכן חשוב לקבוע מראש מי מהצדדים אחראי על נזקים לנכס. ישנם נזקי בלאי בתשתיות כמו צנרת המים וקווי חשמל שעל המשכיר לקחת אחראיות עליהם. כמו-כן, יהיה עליהם לוודא מי יהיה אחראים על ליקויים שנגרמו לדירה כתוצאה מרשלנות.

לעמוד נדלן עסקי באתר BankNadlan לחצו כאן

רכוש וביטוח - כדאי לצרף להסכם נספח שיפרט את כל הרכוש המצוי בדירה, ולחייב את השוכרים לאשר כי הם קיבלו את הדירה עם כל הרכוש במצב תקין ושמיש, והנם מתחייבים לשמור עליו, שלא להוציא אותו מהדירה ולהשיבו עם סיום השכירות. 

לעמוד הפרויקט דירות סטודיו באילת באתר BankNadlan לחצו כאן

סיום השכירות - על מנת לייצר סביבה טובה בין המשכיר והשוכר ולמנוע חיכוכים, מומלץ לוודא בהסכם את אופי סיום השכירות. ישנם מקרים בהןם השוכרים מעוניינים לעזוב את הדירה לפני תום מועד השכירות, ובמקרים כאלו ישנם סעיפים שאפשר להוסיף לחוזה בהם יהיה על השוכר למצוא שוכר שיחליף אותו בדירה, ובהסכמה של בעל הנכס בלבד. כמו-כן על המשכיר ליידע את השוכר כאשר הוא מעוניין שיפנה את הדירה מראש ולפני סיום החוזה, שיפוץ הדירה או ייעוד הבניין כולו לפרויקטים כגון תמ"א וכדומה העלולים להפר את חייו של השוכר. עוד מומלץ לחייב את השוכרים בהסכם שמחובתם להשאיר את הנכס נקי ומסודר כמו שקיבלו אותו בתחילת השכירות. במידה ושוכרים לא יכולים להתפנות מהנכס במועד הנקבע, תהיה באפשרות המזכיר לחייב את השוכרים בקנסות שיקבעו מראש בהסכם.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מכירת הדירה - היות ותקופת השכירות עשויה להיות ארוכה, קיימת אפשרות שהמשכיר ירצה, בשלב מסויים, למכור או להעביר את זכויותיו בדירה לצד שלישי. לכן, על מנת שיהיה אפשר לבצע זאת בזמן תקופת השכירות, מומלץ להבהיר זאת מראש בהסכם, של משכיר קיימת האופציה למכור או להעביר את הדירה מבלי לקבל את הסכמת השוכר, ושהשוכר מתחייב להכניס לדירה אנשים מטעם המשכיר בהתחייבות של קבית מועד מראש ובזמן שהשוכר נמצא בנכס.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות