חפש ב:

כמה טיפים למשכירי הדירה - חלק א'

ישנה כמה נושאים מרכזיים שלמשכירי הדירה חשוב להכיר ולוודא בהסכם השכירות. מהם? ועד כמה הם חשובים? בכתבה הבאה:

צוות בנק נדל"ן|22.3.2016|10:24|2426 צפיות

לא כל משכירי הדירות הם אנשים אשר רכשו דירה להשקעה במכוון, אלא אנשים רבים אשר קיבלו את הדירה בירושה וכעת מעוניינים להפוך אותה להשקעה מניבה כל עוד הם בוחרים שלא לגור בה. אך בשל כך, משכירי אלה מגיעים לנושא ללא ידע מקדים שעלול להעמיד אותם מול שוכרים שלא ישלמו או כאלה שיסרבו להתפנות מהדירה. בכתבה הבאה נעזור לכם להכיר כמה טיפים, איתם תוכלו לוודא שאתם מבצעים עסקה עם אנשים הגונים, או כזו שלפחות תגן עליכם.



מי הם השוכרים - ברוב המקרים המשכיר והשוכרים יפגשו רק בחתימת ההסכם ולאחר כמה שיחות טלפון. אך התרשמות ראשונית זו, אינה באמת מסוגלת לתת למשכיר את כל המידע אודות השוכר ועל הרקע הכלכלי שלו. לכן, במקרים רבים מותר למשכירים לבקש מהשוכר כמה תלושי שכר עדכניים על מנת לקבל מידע אודו ת שכרו של השוכר, ושל הערבים שלהם על מנת להכיר את הרקע החשוב ביותר אודות השוכר והוא הרקע הכלכלי. בנוסף, בעולם האינטרנטי של היום ניתן למצוא כמעט כל אדם בפייסבוק וכך לדעת מול מי אתם עומדים.

לעמוד נדל"ן עסקי באתר BankNadlan לחצו כאן

זכות השכירות - מומלץ לציין במסגרת הסכם השכירות, כי מטרת השכירות הינה למגורים בלבד, והשוכרים מתחייבים שלא יעשו שום שימוש אחר בנכס לרבות הקמת עסק בכל שטח הנכס. בנוסף, חשוב לציין שההסכם נחתם בין המשכיר והשוכר החותמים בלבד ואין על השוכרים את הרשדות להשכיר את הנכס בעצמם לדייר שלישי, אלא אם ניתנת הרשות של המשכיר ומדובר למעשה בהחלפת דירות או החלפת שוכר.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

דמי השכירות - על מנת שתוכלו להרגיש בטוחים שהשוכרים לא יעזבו אתכם בחודש האחרון ללא תשלום, או בשלב מסויים במהלך תקופת החוזה, תגלו שאין הם מסוגלים לשלם את השכירות, מומלץ לבקש מהשוכרים ביטחון כלשהו, או לציין ספציפית מהו הסכום של השוכר לשלם במשך כל התקופה.

לעמוד הפרויקט דירות סטודיו באילת באתר BankNadlanK לחצו כאן

בטחונות - אחד הנושאים השנויים במחלוקת, אך מהחשובים ביותר, הוא נושא הבטחונות. ניתן לבקש מהשוכר לקבל בטחונות בדגם של ערבות בנקאית, צ'ק עם סכום כסף מסוים או תלוש התחייבות שלבסכום הנקבע (בדרך כלל מדובר בסכום של 3,000 ש"ח), אותו יוכל המשכיר לפדות במידה והשוכר לא יהיה מסוגל לשלם את שכר הדירה, תשלומי ארנונה ומיסים, או יפגע בנכס. כמו כן, אפשר לבקש טפסי ערבות מצד שלישי של השוכר וקבל כך אישור נוסף מצידו על היכולת הכלכלית שלו.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

תשלומים שוטפים - מומלץ לבקש מהשוכר להוסיף צ'קים פתוח לפקודת חברת החשמל, המועצה המקומית, ולוועד הבית, ולציין בהסכם כי במידה ובתום תקופת השכירות או האופציה, יישארו חובות של השוכרים כלפי אותם גורמים, יהיה המשכיר רשאי לפרוע את הצ'קים בהתאם לסכום החוב.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות