חפש ב:

אמדקוס מקדמת מכרז למתחם משרדים חדש

המתחם החדש מוערך במעל למיליארד ש"ח ובאמדוקס דורשים גם כביש גישה מיוחד למתחם. האזורים המיועדים לפרויקט הם: אזור רעננה צפון, צומת רעננה-כפר סבא, ופתח תקווה.

צוות בנק נדל"ן|17.3.2016|12:4|1972 צפיות

חברת אמדוקס ישראל בודקת את האפשרות לקדם מכרז לבניית מתחם משרדים חדש לאחר שהחוזה של משרדיה ברעננה עומד להסתיים. במסגרת המכרז דורשים ראשי אמדוקס מהמתחרים להציע הצעות על מנת לבחון את בחינת התקשרות בהסכם לשכירת מתחם משרדים שיורכב מכמה בניינים אשר ייבנו במיוחד עבור החברה ע"י המועמדים, בשטח בנוי של כ-70 אלף מ"ר ברוטו. בנוסף לכך באמדוקס דורשים גם כ-3,000 מקומות חניה במתחם. ושיריון אפשרות לתוספת בנייה של כ-7,000 מ"ר ברוטו ועוד 300 מקומות חניה בנוסף, לצורך התרחבות אפשרית של החברה. האזורים הנבחרים של אנשי החברה, אותם הם בודקים כיום הם: פתח תקווה, המתחמים בצומת רעננה-כפר סבא, ואזור התעסוקה רעננה צפון.

לעמוד נדל"ן עסקי באתר BankNadlan לחצו כאן



לוח זמנים לוחץ
עפ"י המכרז, תקופת השכירות המבוקשת ע"י החברה עומדת על 25 שנה, כשלחברה תהיה האפשרות לסיים אותו בשלושה מועדים שיקבעו מראש, לאחר 10 שנים, לאחר 15 שנה ולאחר 20 שנה. בהקשר הזה באמדוקס פירטו דרישות נוספות אשר אמורות לקבוע כי למרות תחנות היציאה הקבועות, לחברה תהיה האופציה להחזיר חלק מהשטחים בהודעה מראש, גם אם זו תהיה קצרת מועד. מיותר לציין שעפ"י חישובי דמי השכירות בגובה של 70 שקל למ"ר לשטח המבונה, מדובר על הסכם שכירות רחב, מול החברה היזמית אשר תזכה במכרז, אשר יעמוד על כ-78 מיליון ש"ח בשנה, ובמידה וההסכם ימוצה עד תום 25 השנים, יעמוד ההסכם על כ-2 מיליארד ש"ח.

לעמוד הפרויקט ארנה בשכונת מונטיפיורי בתל אביב באתר BankNadlan לחצו כאן

שידרוג סביבת העבודה
תאריך הסגירה לסיום המכרז נקבע ל-23.3.16 כשהדרישה החשובה של החברה היא שלוח הזמנים יהיה מפורט ומתוכנן לזמיניות כמה שיותר מיידית כשהמתחם צפוי להיות מוכלן לאכלוס עובדי החברה לא מאוחר יותלר מהראשון באוקטובר לשנת 2019. בנוסף ראשי החברה מציינים כי בעת הגשת הפרויקטים השונים, על המתחרים במכרז לפרט את שווי המתחם למכירה בנוסף לעלות השכרתו, ולוודא שהחברה היזמית המתחרה מסוגלת לקבל ערבות בנקאית מינימאלית של מיליון ש"ח.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות