חפש ב:

עיר העסקים הבאה של ישראל

לאחר כמה עיכובים קלים, תכנית מתחם האלף, אושרה לבנייה במערב ראשון לציון. הפרויקט מתוכנן לכלול כ-5,500 יחידות דיור ו-1.7 מיליון מ''ר שטחי תעסוקה ומסחר.

צוות בנק נדל"ן|9.3.2016|12:18|2442 צפיות

לאחר שנים של תכנונים, עררים ועיכובים – מתחם האלף בראשון לציון אושר על ידי המועצה הארצית לתכנון ובנייה. מתחם האלף מביא את העתיד להווה וממוקם בסמיכות לשני צירי הרוחב העיקריים של ראשון לציון – שדרות משה דיין, רחבעם זאבי ושדרות רבין. התכנית כוללת 1.7 מיליון מ"ר שטחי עסקים ומסחר מקומי, המזכה אותו בתואר מרכז העסקים הגדול ביותר במדינה. נוסף על כך, התוכנית תכלול 4,900 יחידות למגורים, לדיור מוגן ולסטודנטים, בניינים רבי קומות, פארק ירוק, בתי ספר, גני ילדים, מרכז מסחרי לרווחת השכונה, מרכז קונגרסים ומלון, ובלב המתחם יוקם פארק מרכזי.

לעמוד נדל"ן עסקי באתר BankNadlan לחצו כאן



האיחוד בין בת ים לת"א קרוב מאי-פעם
מובילת המתנגדים לבניית המתחם הייתה עיריית בת ים שטענה שתכנית מתאר זו, והתוכנית שמתוכננת בתל אביב, מרוקנות את בת ים מעסקים ומחלישות אותה. המועצה הארצית לתכנון ולבנייה הגיבה על הטענה בדיונים על תוכנית המתאר של תל אביב, וקבעה שאין לבת ים אפשרות להתקיים כעיר עצמאית במצבה כיום. נראה שהאיחוד בין בת ים לת"א קרוב מאי-פעם.

לעמוד הפרויקט משולש נים בראשון לציון באתר BankNadlan לחצו כאן

מגדלי היוקרה הראשונים בעיר
תכנון מגדלי יוקרה יוסיף את הפאנץ' לשינוי הגדול והמשמעותי בעיר על מנת שזו תמותג כמתחם היוקרה הגדול ביותר בכל גוש דן. רוכשי הדירות יהנו מסביבה תוססת המשלבת פעילות עסקית ומסחרית במרחק הליכה, למרגלות האגם המתפתח, עם אטרקציות חווייתיות של בילוי, פנאי ומסחר בחסות עיריית ראשון לציון ומשרד התיירות. היזמים מתכננים בנוסף להקים מתחם מסחרי ובתי מלון יוקרתיים שישלימו את החוויה לתושבי המתחם.

לפרויקטים נוספים בעיר ראשון לציון באתר BankNadlan לחצו כאן

מתחם האלף יתחרה בת"א והרצליה
בעיריית ראשון לציון מגיבים כמובן בשמחה לאישורי הבנייה של המתחם ומקווים שמרכז זה, יהפוך את ראשון לציון למרכז העסקים העתידי של ישראל שיוכל להתחרות בת"א והרצליה. לראשונה, מוקם במרכז המדינה מתחם עסקים שאין עליו אילוצי תכנון מהעבר ולכן הגמישות התכנונית היא מרבית, וכוללת פתרונות תחבורה חדשניים ועתידניים, מקורות אנרגיה אקולוגיים, מעטפת שירותים ותשתיות, תמהיל עסקים-מגורים נכון, תוסס ומערב שימושים ועד שפת רחוב ייחודית.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות