חפש ב:

השרים מבטיחים והאזרחים משלמים

נציגי חברות בנייה הישראליות מזהירות שהחברות הזרות לא יצליחו להוריד את מחירי הדירות אלא דווקא יעלו אותם.

צוות בנק נדל"ן|2.3.2016|11:51|1943 צפיות

נציגי החברות הקבלניות בישראל מבקשים להזהיר את הציבור מהבטחות שווא של הפוליטיקאים. לטענתם, החברות הללו לא יצליחו להוזיל את המחירים אלא דווקא יעלו אותם, שכן רוב החברות הללו יקרות יותר. הפתרון שמבקשים בעלי החברות הוא לטענתם פשוט. צריך להמשיך ולייבא עובדים זרים אשר יקדמו ויזרזו את תהליכים הבנייה. הבעיה העיקרית המובאת בפסגת הנדל"ן, המתקיימת היום, היא משך הזמן שלוקח לבנות בניין בישראל. ברגע שיהיה אפשר לקצר את משך הבנייה, כך ירדו מחירי הדירות אשר יוכלו לעמוד בביקוש הרב וגם לספק רמת בנייה איכותית.

לעמוד חברות בניה באתר BankNadlan לחצו כאן



טענות התאחדות בוני הארץ
רוני בריק, נשיא התאחדות בוני הארץ, תוקף היום בפסגת הנדל"ן של "גלובס" את הפוליטיקאים המבטיחים לצבור הבטחות שווא שפוגעות בהם שוב ושוב, והכל בשביל הכותרת בעיתון והתקווה צשהציבור ימשיך לשכוח את כל הבעיות שהתוכניות שלהם גורמות, אלא רק יסתכל על החליפםה ויהנהן. לטענתו, אותם פוליטיקאים שיצרו את משבר הדיור ממשיכים לחשוב בשיטה מיושנת ולהציג לציבור פתרונות שבקרוב יצליחו לשפר את משבר הדיור אבל למעשה זהו אותו פלסטר שניסו בעזרתו להעלים את משבר בתי החולים שמצבם רק ממשיך להידרדר.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

הבטחות שווא של הפוליטיקאים לא תורמים לקצב הבנייה להשתפר
בשנים האחרונות נשמעו קולות רבים שאמרו שהקבלנים הם אינטרסנטים ושרים בכירים ופקידים ממשלתיים שכביכול המליצו לילדיהם לא לקנות דירות. אותם האמירות חסרות תוכן אשר עלו לציבור במאות אלפי שקלים ממשיכות להישמע. ללא שינוי אמיתי במכירת הקרקעות, ולוחות זמנים שבועיים לתכנון ורישוי ו-30 אלף עובדים זרים לענף הבנייה, קצב הבנייה לא יתקדם.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מוסר תשלום חסר הגינות
חברות קבלניות רבות מתלוננות על מוסר תשלומים פוגע וחסר הגינות שכן במשק נהוג לשלם שוטף + 30, אבל לענף הבנייה קבעו שוטף + 70 או שוטף + 90. פגיעות אלה בחברות הבנייה לא תורמות לקצב בניית הדירות וגם החברות הזרות לא יורידו את מחירי הדירות אלא רק יעלו אותם. צריך להבין שרק קצב בנייה זריז יותר יוכל להילחם במשבר הדיור שממשיך לפגוע באזרחים והדרך היחידה לעשות זאת מבלי לשנות את תהליכי הבנייה בארץ (משום שהממשלות האחרונות לא מעוניינות לעשות זאת), זה רק בתוספת של כוח אדם לוועדות, לעובדי הבנייה הזרים (פלסטיניים או מארצות שונות), לפקחים ולשמאים שיוכלו לבצע את הפעולות הנדרשות על מנת להוריד את מחירים הדיור ולא להבטיח תוכניות שעתידן לוט בערפל כמו מע"מ אפס ותוכנית למשתכן שיכולות פעם אחת לעבוד ובפעם אחרת להיכשל.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות