חפש ב:

תתחדשו: שלשה ערים בישראל עומדות בפני מייקאובר

בקרית אונו אושרה תכנית פינוי-בינוי בה ייבנו 617 דירות חדשות. חיפה מציגה את תוכנית פארק הספורט שאמורה לשרת את תושביה, ובאשדוד מציגים מתחם משרדים מסחר חדש שישתרע על פני אלפי מ''ר.

צוות בנק נדל"ן|16.2.2016|12:15|2417 צפיות

קרית אונו
הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה אישרה את תוכנית הפינוי-בינוי הגדולה ביותר בעיר. במסגרת התוכנית, 216 דירות ישנות הנפרסות על 8 בניינים, מיועדות להריסה, כשבמקומן תבנה שכונה חדשה ומודרנית, הכוללת 8 מגדלי יוקרה חדשים בני 13-16 קומות, שיכללו 617 יחידות דיור חדשות. הדירות יציעו מגוון רחב של דירות 3-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. התוכנית של עיריית קרית אונו, כוללת גם הקמת מוסדות ציבור וחינוך חדשים ושטחים ציבוריים פתוחים שישתרעו על פני 1,115 מ"ר. הצפי של החברה הקבלנית הוא ששיווק הפרויקט יחל ברבעון השלישי של 2016 ושעלות הקמתו של הפרויקט עומדת על כ-700 מיליון ש"ח.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



חיפה
בעיריית חיפה הודיעו, כי בעתיד הקרוב יוקם פארק ספורט חדש בשכונת קריית חיים, שעלות הקמתו משוערת ב-16 מיליון ש"ח. הפארק, שייבנה על ידי החברה הכלכלית לחיפה, ישתרע על שטח של 90 דונם ויכלול מגרשי כדורגל, קט-רגל, טניס ומתקני כושר. מגרשי הכדורגל, שהבנייה שלהם כבר החלה, ישמשו כמגרשים תקניים בעלי דשא סינטטי ועמודי תאורה, כשתפקידן יהיה לספק את מגרשם הבייתי של קבוצות הנוער ומשחקי הליגה. המגרשים יכללו 500 מושבים לצופים. כמו כן, יוקמו 4 מגרשי טניס בעלות נוספת של 7 מיליון ש"ח.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

אשדוד
בעיר הדרומית מתוכנן להיבנות מתחם מסחר ומשרדים חדש. תמורת 248.5 מיליון ש"ח, חברת הכשרה ביטוח מקבוצת אלעזרא, רכשה את מתחם אלרוב סנטר, שכולל את נכסי המסחר והמשרדים. החברה מתכוונת להשקיע 30 מיליון ש"ח נוספים בשיפוץ המשרדים ומרבית שטחי המתחם יושכרו לבתי עסק שונים. נוסף על כך, המבנה שנרכש כולל קומת קרקע מסחרית, 5 קומות משרדים וחניון תת-קרקעי, אליו צמודה תחנת דלק. המתחם החדש ממוקם באזור העסקים ומשרדי הממשלה של אשדוד.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות