חפש ב:

בדיקת מפרט הדירה

בדיקת מפרט דירה הוא הכלי היחיד שעומד לרשותכם כדי להבין מה אתם קונים, ולכן חשוב לנתח היטב את המפרט, ולעשות זאת בסיוע איש המקצוע המתאים.

צוות בנק נדל"ן|27.1.2016|17:28|4454 צפיות

מפרט דירה הוא נושא חשוב ומרכזי כאשר מדובר על קניית דירה מקבלן. כאשר אתם קונים דירת יד שניה, אתם לא צפויים לקבל מפרט כזה, שכן הוא לא קיים. יחד עם זאת, בקניית דירה חדשה מקבלן, אתם חייבים לראות מפרט דירה, שכן במקרים רבים הדירה כלל אינה קיימת כאשר אתם מבצעים את הקנייה שלה, אלא נמצאת רק בשלבים של טרום בנייה או בתהליך בנייה. כשחושבים על זה בצורה כזאת, מבינים את החשיבות האדירה של בדיקת מפרט הדירה. אתם למעשה קונים את הנכס היקר ביותר שתרכשו במהלך חייכם, ואתם קונים אותו מבלי לראות אותו כך. הדרך היחידה לבדוק מה אתם קונים היא בדיקת המפרט שלו.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



סיוע של איש מקצוע בהבנה וניתוח של המפרט
בהתאם לכך, בדיקת מפרט הדירה הוא תהליך שצריך להתבצע בליווי איש מקצוע, ולהתבצע בראש שקט מבלי שלוחצים אתכם. בשלב ראשון אתם יכולים לבחון את המפרט באופן עצמאי, לבחון את מפת הדירה ואת תכניות הבנייה של הדירה ולנסות ולהבין עד כמה שניתן את המשמעות של כל פרט המופיע במפרט. בהמשך הדרך, אתם רוצים לצרף אל התהליך איש מקצוע שיסביר לכם את כל אותם פרמטרים שלא הבנתם עד תום, ושיוודא שאתם מבינים את הדברים בצורה נכונה. איש מקצוע כזה יכול להיות אדריכל או מהנדס בניין, ואותו תוכלו למצוא בדרך כלל בחברות המציעות שירותי בדק בית.

לעמוד מחירון דירות באתר BankNadlan לחצו כאן

בחינת היבטים אסתטיים, פונקציונליים ובטיחותיים
בדיקת מפרט הדירה צריכה להתייחס למספר היבטים ובהם אסתטיקה, פונקציונליות מבנית ובטיחות. כקוני הדירה, ובהיעדר הידע המקצועי הנדרש, היכולת שלכם בדרך כלל תספיק כדי להבין את המבנה הכללי של הדירה, את מספר החדרים, השטח של כל חדר, המיקום של החלונות והדלתות וכדומה, אך בכל הנוגע לשימושיות ולבטיחות, היכולת שלכם לבדוק את המפרט בצורה אפקטיבית, היא מאוד מוגבלת ולמעשה לא קיימת. לבחינת היבטים אלה אתם רוצים שיהיה לידכם איש מקצוע שידע לקרוא את המפות, את התכניות ואת המפרט הטכני המוצג בדרך כלל באמצעות נתונים מספריים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

קריאת והבנת הנתונים המספריים
כאמור, מפרט הדירה הוא לא רק השרטוט של קווי המיתאר שלה. זה הוא אמנם החלק שרובנו יכולים להתחבר אליו בקלות הרבה ביותר, אבל לחלוטין לא החלק היחיד, ואף לא החלק החשוב שבהם. את רמת הבטיחות של הדירה לא תוכלו לבחון באמצעות שרטוט קווי המיתאר, אלא אך ורק על ידי בחינת הנתונים המספריים, הכמותיים של המבנה. את השימושיות בדירה כמו כיווני אוויר, מיקומי דלתות וחלונות, מיקום מטבח ביחס לסלון וכדומה, תוכלו לנסות ולהבין אך תתקשו להבין ברמה הנדרשת, שתאפשר לכם לקבל החלטות קונקרטיות.

 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות