חפש ב:

שוק הנדל"ן באילת

שוק הנדל"ן של אילת עובד בצורה מעט שונה משאר מדינת ישראל ומתפקד כמעין אי שהשפעות הנדל"ן שלו הם בעיקר המאפיינים הפנימיים של העיר בלבד.

צוות בנק נדל"ן|13.1.2016|11:41|2760 צפיות

למרות שאילת היא אחת מערי התיירות המרכזיות בארץ, ההרגשה הרווחת היא שתושביה נשארו מאחור.שוק הנדל"ן באילת פועל לפי מאפייני העיר ואינו מושפע מהמחירים בארץ ומי שלא גר בעיר הדרומית יכול להשקיע בנכסי מגורים לתיירים.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

נדל״ן
אילת תמיד נחשבה לעיר שעומדת בפני עצמה עקב המרחק הגדול מהעיר הכי קרובה אליה, מצפה רמון. לאילת יש כ-17 שכונות מגורים הנמצאות במערב העיר. המלונות תופסים כחמישים אחוז משטח העיר, ובדומה לערי נופש ברחבי העולם, גם באילת אפיק הנדל"ן הבולט ביותר הוא דירות להשקעה. 35% מכלל הדירות שנרכשות באילת מיועדות להשקעה או לדירות נופש, כאשר רוב המשקעים הם אזרחי חוץ. האזור המבוקש ביותר היא שכונת שחמון הממוקמת ליד הגבול עם מצרים כאשר דירה חדשה בשכונה עולה 1.2 מיליון ש"ח. דירות בשכונות הוותיקות בעיר אפשר למצוא במחירים של 400-600 אלף ש"ח.


לפרויקט רילטי - יחידת סטודיו באילת באתר BankNadlan לחצו כאן

פרויקטים חדשים
בימים אלו מוקם שדה התעופה הבינלאומי ע״ש רמון. השדה החדש יחליף את עובדה ואת שדה התעופה באילת והוא יאפשר נחיתות של מטוסים גדולים מכל מקום בעולם. הפתיחה החגיגית צפויה לתחילת 2017. הגישה אל השדה וממנו תהיה בתחבורה ציבורית, עד שהיא תשתלב ברכבת שאמורה להגיע לאילת. אל שדה התעופה מצטרפת תוכנית להקמה של שכונה חדשה במרכז העיר בשטח של 700 דונם ובמקום בו היה שדה התעופה הישן של אילת. כמו-כן, ייבנו מלונות חדשים לאורך כביש 90 החוצה את העיר ובהם כ־2,000 חדרים. לבסוף, מרכז תחבורה וסחר בינלאומי חדש מתוכנן לקום. מדובר למעשה בנמל ים שיוקם בקצה תעלה שתיחפר סמוך לגבול ירדן. הנמל החדש יאפשר את העתקת הפעילות מהנמל הקיים לנמל התעלה, פינוי החוף הדרומי עליו ממוקם הנמל, ושינוי ייעודו לשימושים אחרים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לסיכום
לאילת יש הרבה מה להציע למי שבוחר לעבור ולהתגורר בה, או להשקיע בה. כ-80 אחוז מהתעסוקה מגיעה מתחום התיירות ונמלי הים, ומחירי הנדל״ן הנמוכים מציעים אופציות טובות להשקעה שלא תאכזב יזמים חדשים. החיסרון העיקרי שלה הוא עדיין המרחק הנראה קיצוני לישראלים, אך עם פיתוח מוצלח ושיפור התיירות, לאילת יש הפוטנציאל להפוך ליעד תיירות בינלאומית ולהפוך לעיר מרכזית בישראל.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
לא ידעתי >>
אורטל, 19/01/2016 16:51
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות