חפש ב:

פרויקט השנה של ת"א

פרויקט הנל"ן הגראנדיאוזי של ת"א קורם עור וגידים כשחברת קהדה ישראל זכתה במכרז הדירות היוקרתי ליד מרכז שרונה בת"א.

צוות בנק נדל"ן|7.1.2016|17:45|3957 צפיות
ת"א יוצאת לדרך חדשה ומכירת הדירות הראשונות יוצאת אל הדרך כשקבוצת קנדה ישראל פועלת לשווק את פרויקט היוקר Da Vinci באזור הקריה, וקבוצת חג'ג' משווקת את פרויקט מגדלי הטמפלרים במרכז שרונה. בסיס הקריה יחל את פינויו ממתחם כנרית לטובת עסקת השנה בשוק הנדל"ן כשבסכום אסטרונומי של 821 מיליון ש"ח קבוצות קנדה ישראל ואקרו נדל"ן יחלו לבנות את מגדלי דה וינצ'י.

לעמוד פרויקטים באזור המרכז באתר BankNadlan לחצו כאן



המתחם העתידי יכיל שני מגדלים בגובה 44 קומות, שישמשו בין היתר, למסחר, תעסוקה ומגורים. בסה"כ יוקמו במקום 330 יחידות דיור, כשמתוכן 40 דירות להשכרה. 58 מסך כל הדירות יהיו קטנות, בגודל של 63 מ"ר לטובת זוגות הצעירים, 232 דירות גדולות יותר בשטח של 108 מ"ר, ושטחי מסחר שיעמדו על 1,250 מ"ר. שטחי המשרדים יעמדו על 26,800 מ"ר, כשמתוכם 1,500 מ"ר מתוכננים לשרת את הציבור הרחב כשטחי ציבור.
זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

בנוסף לבנייה במתחם כנרית, ישנן תוכניות נוספות שמקודמות לצורך בנייה באזור הקריה. אחת התוכניות המדוברות "קרן הקריה", היא מפלס מגורים, העסקים ופנאי שמתוכנן להיות הגבוה במדינה. עפ"י התוכניות, המתחם המדובר שימוקם ברחובות שאול המלך ורחוב ויצמן, יכיל מגדל משרדים בן 80 קומות, ולצידו מגדל נוסף לצורך משרדים בן 50 קומות שיכללו יחד 100 אלף מ"ר. אל שני המגדלים הללו יצטרפו שני בנייני מגורים בגובה 45 קומות כל אחד, שיכללו עד 770 יחידות דיור.

לעמוד פרויקטים בתל אביב באתר Banknadlan לחצו כאן



עיריית תל אביב בשיתוף עם רשות מקרקעי ישראל, בשיתוף, מנסים למצות עד כמה שניתן את אפשרויות הבנייה בקרקע שמתפנה ע"י משרד הביטחון ומתכננים להקים רובע תעסוקה, מסחר, מגורים, בילוי ופנאי, באופן שישלב את אופיה המרענן של העיר תל אביב.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות