חפש ב:

התרחבותו של שוק הנדל"ן העסקי

מתחילת השנה נרשם זינוק של כ־74% בשטחים שנשכרו ע"י חברות עסקיות וישנן לא מעט יוזמות מקומיות שהצטרפו למעגלים של חללי העבודה המשותפים במרכז הארץ ובפריפריה.

אורון איצקוביץ'|15.12.2015|15:23|2226 צפיות

שוק הנדל"ן העסקי במחוזותינו ממשיך לגדול ורושם התרחבויות של עד 100 אחוזים בחברות מסוימות בגודל החללים המשתמשים כשהפריפריה זוכה להתעניינות ההולכת וגדלה. ההשוואה נעשית ע"י בדיקה המראה שבסוף 2014 החזיקו שלושת החברות הגדולות בשוק כ־22,800 מ"ר של משרדים בישראל ובתוך שנה הן הגדילו את שטחיהן משמעותית כשכיום הן מחזיקות קרוב ל־40 אלף מ"ר. הצמיחה אומנם מיוחסת להתקדמות העולמית שאליה הצטרפנו באיחור והיא נעשית ע"י האפשרות לשכור משרד ללא התחייבות לתקופות ארוכות זמן. כך אפשר למזער נזקים שכן בישראל ישנה רשימה לא מבוטלת של עסקים קטנים כושלים.

לעמוד נדל"ן עסקי באתר Banknadlan לחצו כאן


בתוך שנה הן הגדילו את שטחיהן משמעותית כשכיום הן מחזיקות פי שתיים מהשנה שעברה

גודל ההתרחבות
שלושת החברות הגדולות בשוק, ריג'ס וויוורק ו-מיינדספייס, מוכיחות שחללי העבודה לא היוו אלטרנטיבה בישראל ועכשיו הם כאן ואנשים מבינים שאין צורך להתחייב לתקופות ארוכות. הדוגמא ליתרון של הגישה החדשה היא סיפורם של הרכבת הקלה ואנשים שהתחייבו בחוזים ארוכים ופתאום נתקעו באזור שאין להם יכולת להגיע אליו. ריג'ס מחזיקה כיום בנכסים בתל אביב, רמת גן, הרצליה פיתוח, פארק מת"ם ובחיפה כשבשנת 2016 היא תרחיב את נכסיה גם לרעננה, רמת גן ורמת החייל. 

מהארץ לחו"ל
חברת מיינדספייסאשר מחזיקה נכסים בתל אביב שגודלם כ-6000 מ"ר, מדווחת על רכישה של שני חללי עבודה בהמבורג וברלין כשהסניפים החדשים ישתרעו על פני 5 קומות בשטח של 4,000 מ"ר.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק שלנו


בודקים את הפריפריה
במקביל, גם חברת וויוורק של אדם נוימן ממשיכה להתרחב. בתחילת 2016 צפויה החברה לפתוח את המרכז החדש שלה בבאר שבע ובהמשך מרכז נוסף בירושלים. מדובר ביציאה ראשונה של וויוורק מחוץ לגבולות גוש דן. בבאר שבע מדובר במתחם משרדים בפארק גב ים נגב לתעשיות עתירות ידע שייפתח בשיתוף אוניברסיטת בן גוריון ועיריית באר שבע וישתרע על פני 2,700 מ"ר. הצמיחה נובעת מצורך קיים, המתחמים בתל אביב מלאים וכל יום שעובר גורם ליותר אנשים להבין שזו אלטרנטיבה אמיתית למשרד. נוצרה גם תחרות שמושכת פנימה עוד יזמים במטרה להצטרף להצלחה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות