חפש ב:

6 שאלות למתענייני הנדלן בעסקי

חשבתם להשקיע בנדלן עסקי? לפני שתעשו זאת עליכם להיות בטוחים בנכס שאתם עומדים להשקיע בו ולשם כך, כתבנו מספר שאלות שעליכם לשאול את עצמכם לפני שאתם יוצאים להרפתקה.

אורון איצקוביץ'|8.12.2015|15:5|2168 צפיות

שוק הנדל"ן העסקי מורכב יותר מזה הפרטי העוסק בדיור. לכן כשאתם מחליטים שאתם מעוניינים להשקיע בנדל"ן עסקי עליכם לקחת כמה גורמים בחשבון. בכתבה הזו נעבור אתכם על מספר שאלות מנחות שעליכם לספק תשובה עליהן כדי שגם אתם תדעו בדיוק למה אתם נכנסים והאם הנכס שאתם מתעניינים בו מתאים לכם. 

האם חובה להשתמש במתווך למציאת נדלן עסקי?
לא. תפקידו של המתווך נועד להקל עליכם בחיפושים שכן בידיהם נמצאים מספר נכסים המשווקים והם יכולים להתאים אותם לבקשות שלכם בצורה מהירה יותר מאשר חיפוש עצמאי שלכם ברחבי האינטרנט.

לעמוד נדלן עסקי באתר Banknadlan לחצו כאן 

האם עורך דין למקרקעין זה מספיק?
עורכי דין למקרקעין מתמקדים יותר בניסוח החוזה. הם בהחלט יכולים לעזור לכם מהניסיון האישי שלהם, אך למתווך יש יותר מידע ברשותו שכן זהו תחום עיסוקו הספציפי ובדרך כלל יהיה לו ניסיון עשיר יותר בסכומים או במציאת הנכס המתאים לכם.



אני מחפש משרד חדש לעסק, איך עושים זאת?
כשאתם מתכננים להעביר את מקום העסק שלכם, עליכם לדעת לענות על כמה שאלות שלפיהם תוכלו להעירך עם הנכס החדש משתלם לכם או לא: האם המיקום חשוב? מהו הגודל הרצוי? מהי כמות העובדים? האם צפוי גידול במספר העובדים? מהו תאריך היעד למעבר? מהם העלויות הנוספות במעבר? האם העסק עלול להיות מוגבל במקומות מסוימים? האם יש תחבורה נוחה למקום? האם הבניין החדש מספק תנאים נוחים לעבודה? מהי העלות המינימלית והמקסימלית? האם נאבד לקוחות בגלל המעבר? האם נרוויח לקוחות בגלל המעבר? האם נתקשה להעסיק עובדים קיימים בגלל מיקום שונה?

לעמוד פרויקט חולון קפיטל באתר Banknadlan לחצו כאן

תוך כמה זמן זוכים לרווחים מהשקעה בנדלן עסקי?
נדלן עסקי  אינו מסתיים ברכישת הנכס עצמו ולכן לאחר כל ההשקעה במוצר המוגמר, הרווחים הראשונים מגיעים, בדרך כלל, רק לאחר שנה.



מוה חשיבות המיקום בעולם הנדל"ן העסקי?
בשוק הנדל"ן העסקי מיקום הוא כמעט הכל. במידה והנכס הוא עבור העסק שלכם, חשוב למצוא נכס אשר מתאים לקהל היעד שלכם. לעסק אינטרנטי אין חשיבות גדולה של מיקום לעומת עסק צרכני הצריך שלקוחות יגיעו אליו ובמקרים כאלו עליכם למצוא נכס עם תנאים טובים של תחבורה ציבורית וחנייה. 

לעמוד פרויקט ויתניה באתר Banknadlan לחצו כאן


השכרת משנה, מתי כדאי ומתי עדיף להימנע?
השכרת משנה היא המונח למבצ בו אתם רק משכירים את הנכס לבעל עסק השוכר אותו מכם. עליכם לוודא שבמידה ואתם רק רוצים להשכיר את הנכס, מי יהיה השוכר והאם העסק שלו יוכל לייצר רווחים וע"י כך גם לשלם לכם את השכירות. 

שיהיה בהצלחה ואל תשכחו להצטרף לעמוד הפייסבוק שלנו

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות