חפש ב:

ללמוד את עולם הנדל"ן

שוק הנדל"ן נחשב לאחד המבטיחים ומוצלחים, כאשר גם במידה וישנו משבר הוא יכול לספק נכסים ממשיים לעומת שווקים שעוסקים בעיקר בנכסים ומזומן "על הנייר". רוצים לדעת איך גם אתם יכולים להצטרף אליו כאנשי מקצוע? הנה כל הפרטים:

צוות בנק נדל"ן|18.4.2017|14:59|3070 צפיות
אם יש משהו שמשבר הנדל"ן לימד את כולנו בישראל, הוא עד כמה מדובר בענף חשוב ומשפיע על המשק הישראלי. אך עם המשבר שמצד אחד הוביל לעליות מחירים גבוהות, הוא סיפק לנו גם את התובנה עד כמה הוא שוק פעיל ואפקטיבי, לפעמים יותר גם משוק ההון. היתרון הגדול ביותר של שוק הנדל"ן הוא בכך שהמשקיעים בו, לעולם לא יפסידו את כל הונם. גם כשמדובר במשברים שמובילים לירידות מחירים, שוק הנדל"ן תמיד נחשב ליציב יותר שכן הוא מספק למשקיעים שלו נכס ממשי, שאין עליו עוררין. עם זאת, מדובר בשוק שמושפע מאוד בתנודות ממשלתיות ופוליטיות ומושפע רבות מתקנות וחוקים, מה שמצריך את העוסקים להיות טיפה עם אצבע על הדופק, ללמוד ולהכיר את האספקטים העלולים להשפיע עליו. בשל כך, רבים המעוניינים לעסוק בו נדרשים לעבור קורסים מקצועיים ולעיתים אף לחזור עליהם, כדי שיוכלו לעסוק לאחר מכן בתחום. רוצים לדעת אם גם אתם יכולים להתאים לו? הנה מספר קורסים שיעזרו לכם ללמוד את עולם הנדל"ן:

רוצים לעבוד בעולם הנדל"ן? בעמוד הבא תוכלו ללמוד יותר על אחד המקצועות המבוקשים בענף. לחצו כאן - קורס תיווך נדל"ן



קצת מידע על קורס תיווך נדל"ן
מתווכי הנדל"ן הם אנשי מקצוע שתפקידם כשמו כן הוא לתווך בין מוכרים וקונים, שוכרים ומשכירים, לספק להם מידע מקצועי אודות הנכס המדובר ולעיתים גם לנהל את המשא ומתן. מתווכי הנדל"ן הם אנשי מקצוע ה לומדים להכיר את שוק הנדל"ן הישראלי על כל מאפייניו ואף נדרשים לעבוד לפי רישיון המתחדש בכל שנה. מתווך הנדל"ן עוזר ללקוחות שלו, בין אם מדובר ברכישה ובין אם מדובר במכירה, ואף מוצא להם לעיתים נכסים שיכולים להתאים להם. קורס תיווך נדל"ן מפתח את מיומנותם המקצועית של המשתתפים ומקנה להם את כל הכלים הדרושים להם ביישום החומר הנלמד בשטח.

קצת מידע על קורס ניהול פרויקטים בבנייה
מנהל פרויקטים בבנייה מבצע מספר פעולות, מרכזיות וחשובות במסגרת עבודתו. תפקידיו מתחלקים בין הערכת עלותו של הפרויקט, עריכת תקציבים, סידור של לוחות זמני עבודה, הסבר של חוזים בשטח ובהנהלה, עריכת דוחות על התקדמות העבודה והתקציב של הלקוחות, העברת המידע הטכני לאנשי המקצוע, ולפתור בעיות שונות כגון: מצבי חירום וכדומה, עיכובים כאלה ואחרים בבנייה, בעיות המתרחשות בסינכרון שיתוף פעולה של בעלי מקצוע כמו אדריכלים ומהנדסים ועוד. במהלך קורס ניהול פרויקטים בבניה, לומדים המשתתפים כיצד לעסוק בכל הנושאים הנ"ל ובנוסף לכך לומדים אודות העבודה המשרדית שנדרשת להתבצע באמצעות תוכנות ייעודיות לענף הבנייה.

קצת מידע על קורס שמאות מקרקעין ונדל"ן
מחירי הנדל"ן נקבעים מראש לפי מחר הקרקע המוערך על ידי שמאים מומחים לבדוק את איכות הקרקע. שמאי המקרקעין ההינו איש המקצוע שמבצע את הערכה והוא עושה זאת בשימוש מספר מאפיינים כגון בדיקת הקירבה של הקרקע למרכז מקומי, בדיקה של ההיסטוריה של הקרקע (למציאת סכנות זיהום שעלולות לפגוע בקרקע), ערך הנכסים הסמוכים לקרקע ועוד. למעשה, לא קיימת עסקת נדל"ן ששמאי מקרקעין לא היה חלק מממנה, בין אם באופן עקיף או פעיל, שכן הוא איש המקצוע המספק את המחיר האמין ביותר. במהלך הקורס, מוכשרים הסטודנטים בנושאים כגון: יסודות הנדסת בנין והנדסה אזרחית, יסודות הכלכלה, יסודות מדידה ומיפוי, יישומים בשומת מקרקעין, יסודות התכנון והבניה, חוקים ותקנות בתחום ועוד.


ומהו קורס השקעות נדל"ן?
לימודי הנדל"ן נחלקים לשניים: קורס תיווך במהלכו התלמידים רוכשים ידע הנדרש לצליחת בחינת רשם המתווכים. מדובר בבחינה שרק עם צליחתה, מקבלים בוגרי הקורס רישיון לעסוק בתיווך נדל"ן. מנגד, ישנו קורס השקעות נדל"ן. אין מדובר בתכנית פורמלית שמטרתה להכשיר את הבוגרים לעיסוק מקצועי, אלא להקנות ידע וערך מוסף שיאפשר להם לבצע מהלכי השקעה עצמאיים וללא תלות באיש מקצוע שילווה את התהליך. לאור הצלחתם של קורסים מסוג זה, ניתן למצוא קורס השקעות נדל"ן אונליין ופרונטלי במגוון רחב של מכללות ומוסדות לימוד.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות