חפש ב:

שלושת הטרנדים החמים להשקעה בנדל"ן

בזמן שמחירי הדיור רק ממשיכים לעלות והריבית האפסית במשק כמעט מכריחה את האזרח הפשוט להשקיע בנדל"ן, הנה שלושת הטרנדים המאפשרים חשיפה לתחום:

צוות בנק נדל"ן|18.1.2017|16:19|6727 צפיות

כאשר משבר הנדל"ן עדיין מחזיק את מדינתנו כבת ערובה, נדמה שכל אדם המעוניין לחסוך ולהשקיע את כספו בהשקעה בטוחה, רואה כי ההשקעה בנדל"ן נראית אטרקטיבית ונחוצה מתמיד. בין אם אתה חוסך בתחילת דרכך אשר רוצה להקים בעתיד בית בישראל או בעל דירה שעבר את גיל ה-40 ומעוניין לדאוג לעתיד ילדיו בהגשמת אותו יעד כולם מביטים אל עבר שוק הנדל"ן ומבינים שכל עוד הבנקים לא ישנו את גובה הריבית שתבטל את התשואה האפסית על כל חיסכון, אין השקעה אפשרית אחרת מלבד השקעה בנדל"ן. אך מכאן ולצבור ידע בשוק ולדעת היכן להשקיע את מיטב כספם, אנשים רבים תוהים מהן ההשקעות הכדאיות ביותר בתחום. לשם כך הכנו עבורכם את שלושת הטרנדים החמים להשקעה בנדל"ן:

לעמוד דירות מקבלן בפורטל בנק נדל"ן לחצו כאן



מעבר מהשקעה במניות בודדות להשקעה במדדים
האופציה של דירה להשקעה הפכה למפתה מיוחד. אך חשוב לזכור כי מדובר באופציה עם שלושה חסמים ברורים: עלויות עסקה גבוהות, סכום השקעה גבוה ומיקום גיאוגרפי. קרנות סל על מדדי הנדל"ן מציעות פתרון לשלושת הבעיות משום שניתן להשקיע בהן גם בסכומים נמוכים, הן מושקעות במספר חברות נדל"ן וכך במרבית הקרנות קיים פיזור גיאוגרפי, עם חשיפה לקבלנים  ותחומי שונים. כמו -כן המס בקרנות נאמנות נדחה עד למימוש ההשקעה. לבסוף היות והמדדים עוקבים אחר חברות ציבוריות, הרי שהחברות מפוקחות וכך המדדים נותנים פיזור, פיקוח, ועלויות הביצוע מאוד נמוכות.

לעמוד נדל"ן עסקי בפורטל בנק נדל"ן לחצו כאן

השקעות משותפות של יחידים בנכס מניב
התשואה מנכס מניב תמיד תהיה גבוהה יותר מתשואה על דירת מגורים. כשרוכשים דירה, ישנה חובה במס הפוגעת בתשואה והופכת את  ההשקעה לפחות אטרקטיבית. לכן, רכישה משותפת של יחידים או חברות של נכס מניב לאטרקטיבית במיוחד. היום קשה למצוא נכסים בסכומי השקעה נמוכים מ-2 מיליון ש"ח, ואל נשכח כמובן את הביקוש העובר את ההיצע. לכן, קל יותר להתארגן בקבוצה של 2-5 רוכשים, במטרה לרכוש נכס במשותף. ככל שרוכשים נכס מניב גדול יותר, בפרויקטים של משרדים חדשים, כך כל מ"ר נמכר במחיר נמוך יותר מרוכש שקנה משרד של 100 מטר והרוכשים נהנים ממחיר מוזל.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מימון המונים ככלי השקעתי
מימון ההמונים נחשב היום לזירה החמה ביותר בשוק האמריקאי. בארה"ב קצב הגיוסים להשקעות נדל"ן מכפיל עצמו מדי שנה וטרנד זה הגיע גם לארץ כשאחד היתרונות הגדולים שלו, הוא שהמשקיע בוחר את ההשקעה הספציפית בו הוא מעוניין להשקיע. בנוסף לכך המשקיע מתייעץ עם משקיעים אחרים, ועוקב אחר משקיעים אחרים ברשת, בשקיפות מלאה ובהתאם להגדרות הפרטיות שהם התאימו לעצמם. כך אפשר לנצל את חוכמת ההמונים נכונה ולזהות טרנדים וכיוונים המתגבשים בקרב ציבור המשקיעים. הבשורה בגיוס ההמונים היא ההנגשה של ההשקעות הגדולות למשקיעים קטנים יותר ואפשרות הגיוון בתיק ההשקעות.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות