חפש ב:

ארבעת הפרויקטים החמים לקראת 2017

אם אתם מתעניינים בנדל"ן ומתחננים למצוא את הפרויקט החם הבא לקראת השנה האזרחית החדשההגעתם למקום הנכון. הפעם אנחנו מציגים עבורכם את ארבעת הפרויקטים החמים ברחבי הארץ.

צוות בנק נדל"ן|26.12.2016|17:52|3192 צפיות
אז אתם מחפשים לקנות או להשקיע בדירה למגורים. השוק הישראלי אכן נמצא במחסור מסוים בהיצע הדיור שקיים, אך בכל זאת ניתן למצוא מספיק פרויקטים למגורים המסוגלים להציע לכם דירות מקבלן במחירים משתלמים בהחלט. אז עבור הזוגות הצעירים שמחפשים דירה עד 1.2 מיליון, משפרי הדיור שרודפים אחר נכסים במרכז ושאר המתעניינים, להלן ארבעת הפרויקטים החמים לקראת 2017 שיוכלו לעניין אתכם:

גני הנשיא חדרה - דירות מ-1.14 מיליון ש"ח 
ממש במרכז העיר, מרחק פסיעה מהמסעדות, בתי קפה, סינמה סיטי והקניון ממוקם פרויקט גני הנשיא - חדרה, אשר נבנה תוך חשיבה על המשפחות הצעירות שמבינות עד כמה התפתחה העיר ומעוניינים לנצל את המחירים הנמוכים בהשוואה לשוק. בפרויקט ישנם דירות 3 ו-4, בסה"כ 3 יחידות דיור בכל קומה החל מ-1.14 מילון ש"ח לדירות 3 חדרים ועד 1.3 מיליון ש"ח לדירות 4 חדרים. חדרה עצמה נמצאת בתקופת שדרוג וביקוש גבוהה משום שהיא מאפשרת לתושביה לעבוד או בת"א או בחיפה וכך מגדילה עבורם את אפשרויות התעסוקה.



עדן טאוור בבת ים - דירות החל מ-1.99 מיליון ש"ח 
קבוצת הרכישה אלדר מציעה דירות  4-5 חדרים החל מ-1,990,000 ₪  בפרויקט עדן טאוור פארק הים - בת ים - EDEN TOWER. מדובר על מגדלי מגורים שימוקמו על קו החוף בבת ים, במרחק ישיר של 800 מטר מהים ובסביבת הפרויקט יהיה פארק של 400 מטר שיפריד בין הים לבניין. הפרויקט עצמו נמצא בשלבים מתקדמים כשתכנית הבינוי אושרה והוגש היתר בניה מפורט. מועד האכלוס המשוער של הפרויקט מיועד ליולי 2020.

מגדלי ציון בירושלים - דירות החל מ-2.5 מיליון ש"ח 
פרויקט מגדלי ציון - ירושלים הממוקמים בשכונת ארנונה, מציגים לרוכשים הפוטנציאלים 3 עד 5 חדרים בבניין יוקרה. מחירי הדירות מתחילים מ-2.5 מיליון ש"ח ומותאמים למשפרי דיור ירושלמים, זוגות מבוגרים אשר מחפשים לרכוש דירה קטנה יותר אחרי שילדיהם עזבו, משקיעים מישראל, רוכשים אנגלו סכסיים מחו"ל המחפשים דירה בירושלים, ומשקיעים צרפתיים המחפשים דירה בארץ לחגים או לרכוש דירה לילדיהם בירושלים. הדירות עצמן ייבנו במסגרת דירות 5 חדרים שייבנו במסגרת 4 חדרים, כך שהדירה רחבה וגדולה.
זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מגדלי איתי בבאר שבע - דירות החל מ-1.22 מיליון ש"ח 
השלב הבא של בירת הנגב. פרויקט המגורים 7 tower - מגדלי איתי - באר שבע מביא‭ ‬עימו‭ ‬משב‭ ‬רוח מרענן דרך‭ ‬הפינוקים‭ ‬השונים‭ ‬במגדל‭ ‬ועד‭ ‬למפרט‭ ‬הטכני‭ ‬העשיר‭ ‬של‭ ‬הדירות. באר שבע עצמה נהנית בשנים האחרונות מביקוש שיא של רוכשי דירות והשקעות מצד הממשלה על מנת להפוך את בירת הנגב למטרופולין שווה ערך לחיפה ותל אביב. הפרויקט עצמו מציע דירות 4 חדרים החל מ-1.22 מיליון ש"ח ובעיר בה התשואה עומדת על 7 אחוזים בממוצע, משתלם לרכשו דירה בנכס גם אם מדובר בדירה להשקעה, שכן מחירי הדירות בבאר שבע עדיין עולים.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות