חפש ב:

עדיין לא מאוחר כדי להצטרף לחגיגת הנדל"ן הברלינאי

הנדל"ן הגרמני נראה היה שהגיע לקצה היכולת הכלכלית שלו, אך כעת נראה כי עדיין צפויות עליות מחירים ולמשקיע הנכון יש עדיין מספר אפשרויות רב להשקיע במדינה בעלת 9 אחוזי תשואה.

צוות בנק נדל"ן|29.8.2016|15:34|2074 צפיות

בשנים האחרונות, משקיעי הנדל"ן השונים שומעים יותר ויותר על גרמניה וברלין כיעדים החזקים ביותר להשקעה עד שנדמה כי כעת, שרוב הציבור מודע לכך, לא נותר עוד זמן רב וכבר עתה הרווח האפשרי מהעסקאות השונות אינו כלכלי מספיק. אך נדמה כי הכלכלה הגרמנית אינה עוצרת ובזכות תקציבי עתק לפיתוח העיר, התיירים שממשיכים להגיע והדירות הזולות בהשוואה לשאר ערי העולם המערבי, קמים יותר ויותר סימנים המעידים כי עליית המחירים שהחלה לקום בברלין נמצאת רק בראשיתה ואין זמן יותר מתאים מזה כדי להצטרף להשקעה הברלינאית במחירים שבישראל רק אפשר לחלום עליהם. אז מה הופך את ברלין ליעד כל כך מוצלח עבור משקיעי הנדל"ן?

לעמוד השקעות נדל"ן בחו"ל באתר BankNadlan לחצו כאן

שוק שכירות רחב והפרטה במחירים מוזלים
נתחיל עם הפרטת הנכסים הגועשת בגרמניה. בעבר, רוב הנכסים בברלין היו נמצאים בבעלות המדינה, או בבעלות חברות השייכות לסקטור הציבורי, אך בשנים האחרונות, גרמניה עוברת תהליך של הפרטה ובשל כך המחירים נמכרים במחירים מוזלים יחסית. בנוסף לכך, שוק השכירות של ברלין הוא אחד השווקים החזקים ביותר בעיר כשיעור השוכרים עומד על 87 אחוזים מתושבי העיר. נתון זה גרום לתעשיית ההשקעות להישאר רלוונטית וכלכלית שכן בעלי הנכסים מודעים להצלחה הכלכלית שנכסי הנדל"ן מניבים והביקוש להשכרת דירה בעיר גבוה גם בקרב אוכלוסייה מהמעמד הגבוה כגון רופאים, עורכי דין ועוד אשר מעדיפים לשכור את דירתם. 



תקציבי פיתוח והבדלים המחירים המעידים על עלייה אפשרית נוספת
מאז איחודה של ברלין, מתקצבת המדינה את העיר האירופאית, כעיר בעלת הכלכלה החזקה ביותר באירופה וככזו, היא מושכת אוכלוסייה מאירופה כולה המפתחת את העיר ומחזקת את שוק התעסוקה והמסחר שלה. עם זאת, מחירי הנדל"ן בברלין עדיין נחשבים לנמוכים משמעותית ממחירי הנדל"ן בשאר ערי גרמניה ולמרות עליית מחירים של כ-40 אחוזים בשנתיים האחרונות, מחירי דירות בערים גרמניות אחרות עומדות על מחיר הגבוהה פי-3 מהמחיר בברלין, כך שעליית מחירים היא אופציה שעדיין רלוונטית לעתיד.

לעמוד נדל"ן בגרמניה באתר BankNadlan לחצו כאן

פיקוח מחירים, הגירה מאירופה כולה ומרכז עסקים מפותח
שוק נדל"ן הברלינאי הוא שוק אשר מפוקח על ידי המדינה, כך שמצד אחד, בעלי הנכסים אינם יכולים להעלות את מחירי הנדל"ן מעל ל-15 אחוזים במשך שלוש שנים לפחות, אך מצד שני, המדינה מייצבת את השוק בצורה שכך לא יבצרו בועות נדל"ן שאולי יועילו למשק בתחילת הדרך, אך עלולים ליצור משבר כלכלי בהמשך. בנוסף לכך, קיים ביקוש העצום להשכרה בברלין של 50 אלף דירות, בשל הגירה המונית של תושבים אירופיים לברלין אשר רואים בעיר אופציה להינות מתנאים סוציאליים גבוהים. הגירה זו יוצרת דרישה למקומות תעסוקה ומסחר של אוכלוסייה הנחשבת איכותית אשר מושכת אליה חברות בינלאומיות, שעם הניתוק הצפוי של בריטניה מהאיחוד האירופאי, רואות בברלין כיעד המועדף להקמת אזורי התעסוקה הבאים שלהם.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט MHR-1 נדלן מסחרי בגרמניה באתר BankNadlan לחצו כאן

ומה לגבי הישראלים?
לסיכום, לישראלים המעוניינים להינות מחגיגת הנדל"ן הקיימת בברלין היום, יש עוד מספיק זמן למצוא את הפרויקט המתאים עבורם. רוב הפרויקטים דורשים הון עצמי של כ-60 אלף יורו, אך כשמדובר בסכום של כ-300 אלף ש"ח בלבד עבור נכסים שחלקם כבר קיימים היום או עבור דירות למגורים בעיר, שבהשוואה פשוטה יחסית מזכירה את ת"א בעליית המחירים, מדובר בהזדמנות פז לעסקת חייהם.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות