חפש ב:

נדלן להשקעה ונדלן למגורים – מה ההבדל?

בבחירת נכסי נדלן להשקעה חשוב להיצמד למטרה המקורית שלשמה נכנסתם לעולם זה, ובמקביל לדעת לעשות את הקישור למטרות המיידיות של נכסי נדל"ן.

ענבר|1.3.2015|13:11|2495 צפיות
אם אתם נכנסים לתחום של נדלן להשקעה, אתם רוצים להבין תחילה מה זה אומר, ובמה זה שונה מסוגי נדלן אחרים. ובכן, ברמה הפיזית, אין כמובן שום הבדל בין סוגי הנדל"ן השונים, ונכס נדל"ן משמש בסופו של דבר למטרה שלשמה הוא נבנה, בין אם מדובר בבית מגורים, בין אם מדובר במגדל משרדים ובין אם מדובר במבנה תעשייתי או קרקע חקלאית. יחד עם זאת, מטרת השימוש בנכס הנדל"ן היא לא המטרה המרכזית כאשר מדובר על נדל"ן לצרכי השקעה.

תשואה על הנכס, זאת המטרה
כאשר אתם פועלים בתחום של נדלן להשקעה, הדבר היחיד שצריך לעניין אתכם, והמטרה היחידה שאתם צריכים להשיג היא לייצר את התשואה הגבוהה ביותר ביחס להשקעה. כאשר אתם בוחנים נכס נדלן לצורך השקעה, העניין שצריך להעסיק אתכם יותר מכל הוא האם תוכלו לייצר תשואה חיובית מהנכס שאתם משקיעים בו כעת, בין באמצעות השכרתו לאורך תקופה ארוכה, ובין באמצעות מכירתו במחיר גבוה יותר מזה שקניתם אותו בעצמכם.

הכל קשור בכל
אחרי שאמרנו את זה, אי אפשר לנתק בין שתי המטרות, ועל מנת להבין האם נכס כלשהו יוכל להפיק עבורכם את התשואה הרצויה, יהיה עליכם לבחון את הרמה בה אותו הנכס עונה על הצרכים של מי שמעוניין לעשות בו שימוש בהתאם למטרה המקורית שלו. אם מדובר בדירה למגורים, הרי שפוטנציאל התשואה של השקעה באותה דירה קשור באופן ישיר, לאופן בו אותה דירה היא דירה אטרקטיבית למגורים מבחינת המבנה, המראה, הגודל, המיקום והמאפיינים הנוספים שלה.

וזה הופך למורכב עוד יותר
הסיפור הופך למורכב אף יותר מאחר ובמרבית המקרים, הטעם האישי שלכם אינו רלוונטי, וגם אם אתם חושבים שדירה מסויימת היא דירת החלומות שלכם, כלל לא בטוח שמדובר בהשקעה הטובה ביותר עבורכם, ולהיפך. מרבית ההשקעות הטובות ביותר בעולם הנדל"ן התבצעו סביב נכסים שבזמן רכישתם בתור נדלן להשקעה, הדבר האחרון שהיה ניתן לחשוב עליהם הוא שהם אטרקטיביים. לאורך זמן, חלו שינויים בשוק והפכו נכסים שבעבר נחשבו לבלתי נחשקים, לנכסי נדל"ן רבי ערך ורווחיים עבור בעליהם.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
החשיבות של בחירת חברות בנייה עבור יזמי ומשקיעי נדל"ן
סיכון עסקי הוא דבר גמיש ורחב, שאותו עליכם לבחון לעומק, אך כאשר אתם שמשקיעים בוחנים חברות בנייה, אתם רוצים לבחון גם את ביצועי העבר של אותן חברות.
קרא את הכתבה

מונעים מהנבואות השחורות מלהתגשם בישראל באמצעות תמא 38
תכנית תמא 38 נוצרה ומיושמת במטרה לחזק את כלל המבנים במדינת ישראל מפני רעידות אדמה, ולאורך השנים עברה התכנית שינויים כדי להבטיח את השגת המטרה.
קרא את הכתבה

ההבדל בין השקעה פיננסית ובין השקעה בקרקעות
קרקעות להשקעה הוא תחום אטרקטיבי מאוד להשקעה, לבטח ביחס לעולם הפיננסים, פשוט מכיוון שמדובר בתחום שמתגמל על ידע מקצועי, ומציע רמת סיכון נמוכה יחסית.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות