חפש ב:

כיצד תוכלו להשקיע בבטחה בנדל"ן בחו"ל

לרבים מאיתנו, שוק הנדל"ן הוא תחום אפור ולא מוכר המחיל בתוכו שלל אופציות להשקעות בטוחות שקורצות בעין. אך איך נדע אם אנו עומדים מול נוכלים? בכתבה הבאה:

אורון איצקוביץ'|23.11.2015|17:55|3599 צפיות

עולם הנדל"ן מכיל בתוכו שלל אופציות להשקעה, הנחשבות לבטוחות יותר לעומת שוק ההון והמסחר בשל העובדה שמדובר בנכס קיים והמעקב אחר תנודות השוק והאופציות של ההשקעה הוא קל יותר לאדם הפשוט. אך מה אם מדובר בנכס בחו"ל, או אז חלק מהמשקיעים הזרים אין את היכולת להגיע לראות את הנכס ומבצעים הכל דרך הטלפון או הרשת. לכן, הפעם ננסה לעזור לכם ללמוד מהם השלבים שעליכם לבצע כשאתם מתעניינים בנכס אשר נמצא במדינה זרה:

הבטחת תשואה 
כאשר מבטיחים לכם "תשואה מובטחת" למשך כמה שנים, זוהי נורת אזהרה שקל לזהות. אין אדם שיכול באמת להבטיח לכם תשואה שכזו כיוון שאי-אפשר לנבות מה עלול לקרות בשנים הבאות. נכון שיש ניתוחים מבוססים והשערות לעתיד. אך הבטחת תשואה היא בלתי אפשרית כמו גם לא תופיע בחתימת ההסכם עצמו.

לעמוד הפרויקטים לנדל"ן בחו"ל באתר Banknadlan לחצו כאן


דרשו לקבל דוחות רבעוניים מהחברה המנהלת את הנכסים שרכשתם. 

פירוט עלויות העסקה
וודאו שאתם מקבלים את כל המידע על העלויות לרכישת הנכס. ברכישת נכס מחו"ל עליכם לוודא שמיסי המדינה הזרה לא יפתיעו אתכם ולקבל מהחברה המפרסמת את כל האישורים על חוקיותו של הנכס ופירוט מדויק של כל העלויות הכרוכות ברכישה כולל מבט לעתיד.

השוואת מחירים
עוד לפני שאתם מחליטים לרכוש את הנכס, בידקו את המחירים של הנכסים באותה השכונה. אפשר לעשות זאת דרך חברות מקשרות נוספות אשר יוכלו לתת לכם הצעות שונות.

לפרויקטים נוספים בארץ באתר Banknadlan לחצו כאן

נאמן הקרן
תפקידו של נאמן הוא להיות צד שלישי בין החברה ללקוח. הנאמן משרת את הצד של הלקוחות הרוכשים את הנכס והוא יכול לוודא עבורכם אם האישורים של החברה אכן מהימנים. במקרים רבים הלקוחות מעבירים את הכסף ישירות למנהל הקרן שטובת החברה עומדת לנגד עיניו ולאו דווקא טובת הלקוח.

חוזה השכירות
עליכם לקבל אישור לכך שמנהל הקרן שכן הוא היחיד אשר מורשה לחתום על החוזה, בעיקר שמדובר על נכסים בארה"ב.


עוד לפני שאתם מחליטים לרכוש את הנכס ובידקו את המחירים של הנכסים באותה השכונה.

דוחות רבעוניים 
דרשו לקבל דוחות רבעוניים מהחברה המנהלת את הנכסים שרכשתם. 

קבלות
בקשו לקבל קבלות על כל פעולה שמתבצעת בנכס בין אם מדובר בשיפוץ כללי של הנכס או טיפולי אחזקה. כמו-כן בקבלות עצמן עליכם לדרוש שיכתבו את כתובת הנכס במפורש ושאתם תקבלו עידכונים על כל פעולה שכזו.

העברות כספים
כדי שתוכלו לקבל צפירת הרגעה שאתם עומדים מול חברה מהימנה אשר לא עלולה להיעלם לכם, בקשו לקבל הדפסים מחשבון הבנק שמוכיחים שחברה זו כבר ניהלה פרויקטים בעבר והבנק אכן מאשר את קיומה של החברה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות