חפש ב:

המרוויחה העיקרית מהרכבת הקלה

נכון להיום, המרוויחה העיקרית מבניית הרכבת הקלה היא לא אחרת מהרצליה שמחירי הנדל"ן למשרדים בתחומה כבר מתקרבים לאלה של תל אביב.

|17.11.2015|16:57|2079 צפיות
כולם ידעו שהשינוי שיוצרת בניית הרכבת הקלה היא רק עניין של זמן, ונכון להיום כבר אפשר לראות את השינויים הראשונים מתרחשים כשבתי עסק רבים בוחרים לעזוב את משרדיהם בתל אביב הפקוקה לעבור מעט צפונה להרצליה המבוקשת. ברבעון האחרון חל גידול של 4 אחוזים במספר עסקאות הנדל"ן העסקי בהרצליה ומקורן בחברות שעזבו את תל אביב כשהסיבה הייתה המחירים הנוחים שמוצעים בהרצליה והגישה הנוחה לאזורי המסחר והתעשייה.


המשרדים העסקיים נוהרים אל הרצליה

מחירי השכירות בהרצליה כבר הספיקו לעלות
אך לא לעולם חוסן וכעת כבר אפשר לראות את השינויים המתרחשים בעיר החוזה כשמחיר שכר הדירה הממוצע למשרד בהרצליה כבר הגיע ל85 ש"ח למ"ר, מחיר הזהה לשכירות בתל אביב וכך הצטרפה הרצליה לעיר הלבנה בראש רשימת הערים היקרות למשרדים כשאחריהם נמצאות רמת גן, ירושלים, רעננה, ועוד. נתונים נוספים מראים על תפוסה, כמעט מלאה, בשטחים למשרדים בעיר של כ-95 אחוזים לעמות 90 אחוזים בת"א ורמת גן, או 92 אחוזים ברעננה. הערכות נעמדות על עסקאות שהגיעו ל15 אלף מ"ר להשכרה. למעשה, הרצליה היא העיר היחידה שמחיריה עלו ברבעון השלישי.

לפרויקטים באזור השרון באתר Banknadlan לחצו כאן

בעלי הממון כבר הגיעו ואחריהם כולם
העובדה שחברת "דלק", שבסיסה נמצא בנתניה (המציעה 53 ש"ח למ"ר), הספיקה לרכוש מחברת האוטובוסים דן בניין משרדים היושב על שטח של 11,000 מ"ר בהרצליה על סך 245 מיליון ש"ח, היא הדוגמא המרכזית ליוקרה העסקית הנוחתת על העיר. וחשוב לזכור שאחרי כל עסקה שכזו, מגיעות עסקאות "קטנות" יותר שרוצות לקבל את אותו ייחוס של יוקרה וכך נוצר בעצם הטרנד בשוק הנדל"ן ע"י הנציגים הגדולים שמושכים אחריהם חברות קטנות שמעוניינות להצטרף לגל.

לעמוד נדל"ן עסקי באתר Banknadlan לחצו כאן

מה צופן העתיד?
רוב מומחי הנדל"ן בישראל מעריכים שככל שהעבודה על הרכבת הקלה תימשך, הדבר יגררו עוד ועוד משרדים לעזוב את העיר, מחיריה היקרים וחוסר הנוחות שיוצרת הרכבת, אך לא בהכרח להרצליה שכבר הספיקה להעלות את המחירים שלה. כיום הפיתוח בהרצליה נמצא בשיאו לאחר שבשנתיים האחרונות הסתיימו שישה פרוייקטים שהיקף כללי של 80 אלף מ"ר, אך אלה כבר הספיקו לממשל את הפוטנציאל ורובם הושכרו. כנראה שמשרדים אחרים ינדדו לערים הסובבות שכבר מציעות מחירים באחוזים נמוכים הרבה יותר. מקום שלישי ברשימת הערים היקרות למשרדים היא רמת גן שמציעה 70 ש"ח למ"ר.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות