חפש ב:

9 טיפים לנדל"ן מסחרי

במידה ואתם מעוניינים להיכנס לתחום הנדל"ן העסקי ואתם מרגישים שאין לכם את הידע הנדרש לכך. הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם להתמצא ולהבין את הלך הרוח.

אורון איצקוביץ'|4.11.2015|11:34|3342 צפיות
סטטיסטיקות - לפני רכישה, חשוב לוודא נתונים סטטיסטיים של האזור. בדקו ממוצעים של שכר, מחירי שכירות, שיעורי אבטלה, היסטוריה של העסקים בסביבה ועלויות עובדים. סטטיסטיקות אלה יכולים לתת לכם מראה והבחנה לעסק העתידי שלכם.

רכישות נוספות - במידה ואתם מתעניים לרכוש כמה נכסים במקום, עליכם לדעת להעריך את יכולתכם הכלכלית להתמודד עם העובדה שברוב המקרים, השנה הראשונה של העסק היא לא רווחית.

מיקום - אחד המשפטים המוכרים לנו הוא המפשט "לוקיישן לוקיישן לוקיישן". בידקו שלנכס שלכם יש בסביבתו תחנות של תחבורה ציבורית אשר תקל על הקונים שלכם ושמרכולתכם תהיה דומה לשאר הנכסים בסביבה אך לא העתק. דוגמא אחת היא חנויות הבגדים והאוכל שבמקרים רבים נמצאות אחת ליד השנייה כמעיין "מרכז משותף" שאליו תושבים יודעים להגיע.

סבלנות -
 רכישות בעולם העסקי הן, ברוב המקרים, מורכבות יותר מרכישת דירה. לכן היו סבלניים ואל תמהרו לסגור עסקה לפני שבדקתם את כל הפרצות האפשריות וביצעתם הערכה של הנכס.

לעמוד נדל"ן עסקי באתר Banknadlan לחצו כאן


בדיקה מקיפה תחסוך לכם הוצאות מיותרות

תיווך -  במידה ותשתפו פעולה עם מתווכים, עליכם להכיר את ההיסטוריה שלהם ועד כמה הם מנוסים מתחום. אל תתביישו לבקש ולשוחח עם לקוחות קודמים שלהם.

מוניטין - במידה ואתם רוכשים נכס הנמצא במרכז או בבניין כלשהו, הכירו את המוניטין של הנכס עצמו. הם הנכס נחשב בעיני הציבור כאזור מוצלח או נכשל.

סביבה - בידקו שהעסק שתקימו תואם את סביבתו. האם השכנים שלכם עלולים להתנגד להקמת העסק שלכם (במידה והוא רועש באמצע שכונה שקטה) או האם הוא עלול ליצור מתחים עם ארגונים ירוקים אשר דואגים לפגיעה בסביבה.

מימון - עליכם להיות בעלי הון מסויים שבזכותו, תוכלו לקבל מימון לעסק שלכם מחברות שונות ומהבנקים. לכן, חשוב שלא תוציאו את מיטב כספכם במכה אחת אלא בקצב איטי וקבוע. השתדלו לשלות בהוצאות שלכם.

מחיר -  לאחר שאספתם את הנתונים הדרושים לכם להחלטה, גשו לבעל הנכס עם המחיר שאתם יכולים לשלם עליו. במידה ואתם אינכם בטוחים ביכולת המשא ומתן שלכם, אין זו בושה להעסיק עו"ד או מתווך שיוכלו לחסוך לכם בעלויות. 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות