חפש ב:

הכן ביתך לחורף

רק התחלנו וכבר החורף הראה לנו (ובעיקר לתושבי השרון) שאסור לזלזל בו. בכתבה הבאה נעזור לכם להכין את בתיכם לחורף, עד שהמדינה תזכר שהיא אמורה לעזור לנו.

אורון איצקוביץ'|3.11.2015|17:21|2679 צפיות
בתקופת הסתיו הקניונים האהובים גדושים בקונים אשר מתכוננים לחורף ומשקיעים את מיטב כספם על בגדים חדשים אשר יגנו עליהם, וישמרו על אופנה, מאיומי החורף. אך השבוע החולף הזכיר לנו שלא רק על גופינו עלינו להגן אלא גם על ביתנו יש לנו אחריות וכמו שעושים בדיקות רכב כל שנה לקראת החורף, כך עליכם לוודא שביתכם מוכן ומזומן לחורף המתקרב לאיתו.


אם הם רק היו מכינים את ביתם לחורף אז העץ היה נופל בצד השני של הכביש

הכן את הבניין לחורף
האחריות לתחזוקת הבניין היא כידוע, באחריות וועד הבית. אך במידה ואתם גרים בקומה האחרונה, שווה לכם לבדוק את גג הבניין ולוודא שאכן טיפלו בו כראוי והכינו אותו לעונת הגשמים. בידקו שהמרזבים אשר יורדים מהגג פנויים ואין משהו שסותם אותם בפנים. ניתן לעשות זאת ע"י הזרמת מים ובדיקה אם הם אכן מגיעים לקרקע. כמו-כן חשוב לבצע סריקה לפסולת וחפצים שעלולים לסתום את המרזבים ובדיקה איכותית שהגג אטום לחדירת מים. במידה וצריך לאטום אותו עליכם לפנות לוועד הבית ולדרוש שהדבר יתוקן וכמובן שהתשלום יחולק בין כל דיירי הבניין.

הכן את ביתך הפרטי לחורף
במקרה וזכיתם לגינה פרטית וחצר, צריך לוודא  שכל פתחי הניקוז בגדר פתוחים, כדי שלא יוצרו לכם אגמים קטנים ובוציים שלאחר מכן יהוו "קרקע פורייה" ליתושים הנהנים ממים עומדים. במידה ויש לכם עצים, עליכם לגזום ענפים הנראים לכם בעלי סיכון להתנתק מהעץ. במקרים מסוים צריך לוודא שלעץ יש תמיכה בבסיסו שתמנע קריסה של העץ כולו בסערות קשות. הגג גם הוא נושא עדין בבתים פרטיים. וודאו שהרעפים קשורים זה לזה ולשלד הגג כדי שלא יעופו בסופות חזקות ובנוסף בדקו את חוזקת הקולטנים והאנטנות, אם יש ברשותכם. לאחר סערות צריך לבדוק את הבויילר ולהפעיל אותו כל כמה זמן כדי לוודא שלא נפגע ואין נזילות למיניהם.


גשמי ברכה וסכנה

הכן את פנים הדירה לחורף
כאן מדובר בבדיקה של קירות הבית ולוודא שאין חורים שעלולים להוות פתח למים אשר ייצרו עובש. שימו לב לדלת הכניסה שהיא אכן אטומה ולא מגיעים מים דרך חורים נסתרים. איטום של החלונות יציל אתכם מכניסת מים דרך חריכי החלון. תוכלו לעשות זאת ע"י סיליקון וחשוב לבצע זאת לפני החורף שכן לחומר לוקח זמן להתייבש. לבסוף, בידקו את מכשירי החשמל ונקו אותם לפני השימוש. ניקוי מסננים של מזגן יוכל לחסוך לכם בעלויות אך מעבר לזה הדבר ימנע תחושה חא נעימה של "לכלוך באוויר". כנו גם חשוב לא להשתמש במוצרים אלה ככלי לייבש בגדים(!)
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות