חפש ב:

מתחמי דירות בתמורה למלונות

בוועדת הפנים ממשיכים לדבוק בעידוד תוכניתו של שר התיירות יריב לוין להכיר בבתי המלון כתשתית לאומית ומבטלים את טענות המתנגדים לפגיעה בחופי ישראל.

צוות בנק נדל"ן|16.6.2016|15:42|2885 צפיות

רק לפני כשבוע אושר בוועדת הפנים והסביבה של הכנסת, לאחר דיון סוער, תיקון 106 בחוק התכנון והבנייה להקמת מבני מסחר ומגורים עד כ-100 מטרים מקו החוף, והצעת החוק הממשלתית של שר התיירות יריב לוין להכיר בבתי המלון כתשתית לאומית שמטרתה לקדם בניית בתי מלון חדשים והרחבת הקיימים, והרוחות עדיין לא נרגעו. מנגד יו"ר הוועדה, דוד אמסלם ממשיך לשבח את התוכנית שלטענתו תקדם את התיירות הישראלית.

לעמוד נדל"ן עסקי באתר BankNadlan לחצו כאן



מטרת התיקון היא לקדם בנייה של מלונות חדשים שלא נבנו זה 15 שנה
התיקון החדש והצעת החוק תיתן אור ירוק לרשתות מלון שירצו לבנות בכמה מוקדים ע"י ועדות שיטפלו בה באופן מאורגן כדי למנוע התרוצצות בין ועדות שונות שרק מושכות כל אחת את הרשת לכיוונה ובסופו של דבר הובילו את ישראל להיות בין המדינות המערביות המעטות שלא נבנה בהן מלון חדש זה למעלה מ-15 שנה. היתרון העיקרי יהיה אומנם לטובת הרשתות הגדולות ולא לבעלי צימרים למינהם, אך הדבר נעשה בשל העובדה שבעלי המלונות זוכים בדר"כ לראות רווחים אמיתיים מבתי המלון רק לאחר 20 שנה בממוצע. כמו-כן, בעלי מלונות שיוסיפו בפרויקטים שלהם דירות חדשות למגורים שיהוו לפחות כ-20% מסך כל היחידות, יקבלו קידום משמעותי בועדות, כדי לקדם בנייה.

ישראל כבר ידעה פרויקטים שיועדו למלונות והפכו למגורי יוקרה לאלפיון העליון
מתנגדי התוכנית טוענים כי מדובר באפשרות מסוכנת ליצירת העדפות לבעלי הון שיוכלו לבנות דירות לאוכלוסייה הבלעדית הזו בזמן שהם גוזלים את האדמות הציבוריות המעטות שנשארו לאזרחי ישראל, במסווה של בית בית מלון. מדינת ישראל כבר ראתה פרויקטים שכאלה כגון המרינה בהרצליה ומגדלי חוף הכרמל בחיפה שהפכו למגורים של האלפיון העליון והארגונים הירוקים דורשים לבטל את תיקון 106 שעולה על חוק תמ"א האוסר לבנות מ-300 מטר מקו החוף.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט סי הוטל בבת ים באתר BankNadlan לחצו כאן

ח"כ דוד אמסלם "זו צביעות והתחסדות"
לטענת מקדמי החוק והתיקון החדשים יהיה אפשר לוודא ולעצור פרויקטים שכאלה עוד בשלבי התיכנון והחוק נועד כדי למכור את הדירות בשלבים מהירים כדי שבזכות המימון יהיה אפשר לקדם את ההשקעה הגדולה ויהו תמריץ לבנייה. לטענתם הארגונים הירוקים זורעים חול בעיני הציבור כאילו בתי המלון יבנו את נכסיהם על החוף עצמו ויסגרו אותו לטובתם האישית. "זו צביעות והתחסדות, הרי ברור שמישהו צריך להביא הרבה כסף ולבנות. אני טוען שאם ניתן דירות נוספות נרוויח את חדרי המלון, וזה טוב לכולם, גם לציבור" טוען הח"כ דוד אמסלם, יו"ר ועדת הפנים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות