חפש ב:

חברת אדמה בדרך לפירוק

בית המשפט המחוזי הכריז, ע"י החלטת השופט איתן אורנשטיין, כי חברת אדמה תפורק וימונה לה מפרק זמני.

צוות בנק נדל"ן|31.5.2016|16:16|1990 צפיות

השופט איתן אורנשטיין, קבע ביום שני האחרון, כי חברת הנדל"ן אדמה תפורק וימונה לה מפרק זמני בדמותו של העו"ד חגי אולמן, אשר תיפקד כמנהל המיוחד של החברה. כתב השופט קבע כי אין ברירה אלא להורות על סיום הקפאת ההליכים וכעת תועבר החברה להליכי פירוק, בשל העובדה כי חברת אדמה, איבדה את בעלי המימון ואינה מסוגלת לשלם את חובותיה. לקוחות החברה יידונו בקבלת כספם, שנוצל ע"י בעל החברה, דרך קבלת אחזקות בנכסים הפרטיים שלו ומכירתם לשם קבלת הכספים החייבים להם.

לעמוד מגרשים וקרקעות להשקעה באתר BankNadlan לחצו כאן


אחת מן הקרקעות שפירסמה חברת אדמה

חשדות גדולים למרמה של נציגי אדמה בכל התחומי החברה
העו"ד שמונה כמנהל מיוחד לחברת אדמה, חגי אולמן, הינו שותף וראש מחלקת חדלות פירעון במשרד יהודה רוה ושות',  פעל במטרה לקבוע האם פירוק החברה הינו הכרחי או שמא יש להעבירה לתקופת הקפאת הליכים לצורך אישור הסדר נושים, אך במהלך הדיון אתמול, הגיש עו"ד חגי אולמן, דו"ח חריף על התנהלות נציגי החברה אדמה ובעל השליטה, אורן קובי, בו נקבע כי אין מנוס מפירוק החברה. הדו"ח הציג תמונה קשה של התנהלות שערורייתית, אשר כרוכה במעשים חשודים במרמה של חברת אדמה בבעלות אורן קובי. 

לרוכשים אין קרקעות ואלה שקיבלו חזקה לא שילמו את מלוא התשלום עבורה
התמונה הכללית שהתגלתה ע"י ניהולו וחקירתו של העו"ד אולמן, היא כי ישנם למעלה מ-100 רוכשים אשר התעניינו ברכישת קרקעות ומגרשים להשקעה, שלא הייתה שום קרקע עבורם, ישנם רוכשים שעבורם עוד חולקו קרקעות אך התמורה עבורן שולמה רק בחלקה ולבסוף ישנם רוכשים שביטלו את רכישתם אך כספם לא הוחזר. נכון לבדיקה רשויות המס שללו את כל הסכמי הנאמנות של החברה מטעמים שונים והדבר עוד יוסיף חובות גדולים של מיליונים. כמו-כן, חלק מן הרוכשים טוענים כי החברה התחייבה לשלם את היתל ההשבחה, אך הנושא כלל לא נמצא במסת ההתחייבויות.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד מגרשים וקרקעות להשקעה במרכז באתר BankNadlan לחצו כאן

רוכשי הקרקעות חתמו על הסכמי שיווק בני 4 עמודים בלבד וללא ליווי של עו"ד
רוכשי הקרקעות שחתמו על הסכמים עם חברת אדמה עשו זאת בטענה שהובטחה להם זכות לדירה שלא קיימת, הובטחה להם נאמנות וכן הוצג מסמך עלויות שיקרי. עו"ד אלומן המשיך והסביר כי לרוכשים ניתנה תחושה של הגנה מלאה, אך העסקאות שנבדקו לא לוו על ידי עורכי דין, וכל מה שהיה לרוכשים בנקודת הפתיחה זה הסכם שיווק בן 4 עמודים. נדמה שחלק מן האחראיות שייכת גם לרוכשים הסכימו לחתום על חוזה שכזה ללא בדיקה של עו"ד, אך ניתן לראות כי הניסיון להביא כסף לחברה היה טבול כולו במרמה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כמסוכן
קרא את הכתבה

4 פרויקטים לתחילת השנה
2017 הגיעה אלינו ועם כל שנה חדשה, ישנם פרויקטים נדל"ניים שהשנה החדשה עתידה להיות שנת המפנה שלהם. כאלה הם ארבעת הפרויקטים שנדון עליהם בכתבה הבאה:
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות