חפש ב:

כך תוכלו לזהות עסקה מפוקפקת

פרשיית ענבל אור וחברת אדמה עלולות לגרום לחוסר אמון בין הצרכנים לחברות בשוק הבנייה הישראלי, אך לא כל עסקת נדל"ן מחביאה בתוכה חתול בשק. כך תוכלו לזהות עסקה מפוקפקת:

צוות בנק נדל"ן|25.5.2016|16:13|2254 צפיות

כבר שנים רבות השוק הישראלי חיי תחת הריבית האפסית, אשר הפכה את שוק הנדל"ן לקרקע פורה עבור משקיעים. בשל כך, חברות רבות מעוניינות לקחת חלק בפוטנציאל ההצלחה הרגעי הזה ולצערנו, ישנן גם כמה חברות שמנסות לנצל את הסיטואציה וחוסר הידע של הצרכנים, על מנת להשיג עוד רווח אישי וכך הן פוגעות בשוק כולו. החשיפה התקשורתית בעקבות חברות אלה שנתפסו וכעת משלמות את המחיר, מסייע לענף לבצע את ניקוי האורבות החשוב, אך עם זאת גורר עימו חוסר אמון גדול בקרב הצרכנים שכעת חוששים לבצע עסקאות עם שרלטנים שעדיין לא נתפסו. לכן, על מנת לגשר בין הצרכנים לחברות הבנייה ההגונות, נסביר לכם בכתבה הבאה כיצד לדעת מול איזה חברה אתם עומדים והאם קיימת בעסקה שאתם מתעניינים בה סכנה עבור  הכסף שלכם.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



כל עסקת נדל"ן חייבת להיעשות לאט ובסבלנות
המפתח העיקרי להשקעה מוצלחת הוא סבלנות. עמדת המוצא של המשקיע צריכה להיות ברורה. כל גוף עסקי אשר מסביר ללקוחותיו שעליהם להיות סבלניים עד שיראו רווח מהשקעתם, ראוי שיגלה סבלנות גם הוא, עד ההחלטה לחתום על השקעה בנכס. לכן, כשאתם מוצאים את עצמיכם מול שיטת שיווק אגרסיבית, בה מנסים לדחוק אתכם לסגור עסקה בזה הרגע, זוהי נורת אזהרה ראשונה. ישנה הבנה כי לקוחות שמגיעים מיוזמתם הם לקוחות המעוניינים לשמוע את המוכר ולקבל ממנו ייעוץ. לכן, הם באים ללמוד ולהכיר את ההצעה ולצערנו ישנם משווקים שמנצלים את הידע שלהם על חשבון הלקוח לניצול השיטה האגרסיבית כדי שאלה יוכלו לחתוך את עלויות השיווק ולקדם את מועד השלמת העסקאות.

לעמוד הפרויקט עדן המושבה הקטנה בעפולה באתר BankNadlan לחצו כאן

אין עסקה שלא קיים בה מימד של סיכון, והצעות לעסקאות ללא סיכונים הם נורת אזהרה בולטת
כל משקיע חייה להבין שאין השקעות נטולות סיכון. אם אנשי השיווק והמכירות לא משוחחים עמכם על הסיכונים האפשריים, או טוענים כי העסקה בטוחה בכמעט 100 אחוזים, זוהי נורת אזהרה נוספת ורצוי שתבדקו את עצמכם ואת האדם שאתם עומדים מולו. השאלות שעליכם לשאול ברגעים שכאלה הם שאלות על משך הזמן לסיום בניית הפרויקט, מהו הסיכוי להפשרת הקרקע, האם ישנם תהליכים סטטוטוריים כלשהם, מהם עלויות המימון, מבנה הנאמנות, ולבסוף האם ישנם תנאי כניסה ויציאה מההשקעה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט גינות חריש באתר BanikNadlan לחצו כאן

תשלום העסקה חייב להיעשות לחשבון נאמנות, לא לחשבון כללי של החברה ובוודאי שלא בתשלום "במזומן"
בביצוע העסקה, העברת הכסף צריכה להיעשות רק לחשבון נאמנות. במידה ומנהל השיווק מציג לכם את המשפט המוכר שאתם יכולים לשלם במזומן ותקבלו הנחה מידית, זוהי נורת אזהרה אדומה. הצעה כספית כזו מגיעה בדר"כ מחברות שזקוקת לכספים נזילים, כנראה בשל לחצים פיננסיים ובמידה ואתם מתבקשים להעביר את הכסף לחשבון כללי של החברה זוהי נורה נוספת שאמורה לגרום לך לעמוד על שתי הרגליים ולצאת מהמשרד. השתדלו לשים לב לפקודת מי אתם רושמים את הצ'ק ובדקו מיהו הנאמן. ישנם לקוחות רבים המבצעים את העסקה לפי תחושת בטן וזהו מצב מסוכן מאוד עבורם משום שמנהלי השיווק יודעים לנצל זאת ובמכרים רבים, הם ימצאו את המשפט המבטיח ביותר למכירת החלום.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות