חפש ב:

המדריך לטרמפיסט: השקעות נדל"ן בחו"ל

ברוכים הבאים לעולם השקעות הנדל"ן. אם אתם מבקרים בכתבה זו סימן שאתם מעוניינים להשקיע בנדל"ן בחו"ל. ובשביל זה אנחנו כאן.

צוות בנק נדל"ן|19.5.2016|12:57|3963 צפיות

בעקבות עליית המחירים בישראל, נדמה שהאפשרות להשיג תשואה איכותית בשוק המקומי הופכת לקשה יותר ויותר. האפשרויות המוצלחות יותר כרגע נמצאות באזורי הפריפריה אך לשם כך עליכם להכיר את האזור בצורה טובה ולקחת סיכון מעט גבוהה יותר שכן באזורי הפריפריה יש יותר סיכויים להקפאת הפרויקטים בשל הביקוש המועט אל מול מרכז הארץ. מצב זה גורם לישראלים רבים לנסות ולהשקיע את כספם מעבר לים. אם אתם נמצאים בקבוצת אנשים זו אך אתם עדיין אינכם בקיאים בעולם הנדל"ן תוכלו לקבל בכתבה הבאה מספר טיפים לפני שתתחילו לעבוד מול חברות הניהול.

בחירת המדינה והאזור להשקעה
השקעה בנדל"ן מעבר לים מחייבת את המשקיע בביצוע מחקר, איסוף נתונים והשגת מידע, שיהפוך  אותו למקבל החלטות מחושבות ומושכלות. איתור השוק המתאים עבור הצרכים והיכולות של המשקיע דורש ניתוח מפורט המבוסס על גורמים כגון צמיחת האזור, שוק הנדל"ן למגורים ושוק העבודה.

לעמוד השקעות נדל"ן בחו"ל באתר BankNadlan לחצו כאן



צמיחת שוק
כשעומדים לבחור את השוק ההשקעה צריך לברר אם לאזור יש פוטנציאל צמיחה עתידי. האם ישנו  סיכוי לפיתוח סביבתי שיבטיח גם שכירות קבועה וגם עליי בהון העתידי. כדאי לברר את מצב היקפי הבנייה הקיימים והעתידיים.

לעמוד פרויקטים בארה"ב באתר BankNadlan לחצו כאן

ערך הבית מול גובה השכירות
ככל שמחירי הנכסים יקרים יותר, כך ההחזרים על ההשקעות באמצעות שכירות נמוכים יותר. כל אלה, בתוספת גובה ההון העצמי שהמשקיע מביא מביתו, יסייעו לו לחשב את התשואות הנכונות שיקבל עבור הנכס.

לעמוד פרויקטים בגרמניה באתר BankNadlan לחצו כאן

העלויות החודשיות
חישוב העלויות החודשיות היא סוגיה חשובה בהשקעת נדל"ן. על המשקיע להכיר היטב את המיסוי, עלויות ניהול הנכס, והביטוחים הנהוגים במדינת היעד.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מסגרת ההשקעה
ישנן שתי דרכים בולטות לבצע השקעה, אחת היא באמצעות קבוצת משקיעים, בה כל אחד מחזיק בחלק מהנכס, בדומה לקבוצת רכישה. האופציה השנייה היא בהשקעה של משקיע יחיד בתור הבעלים היחידי. באופציה הראשונה ישנה אפשרות של רכישת נכסים יקרים יותר, ואופציות מינוף גבוהות יותר. אך לעומת זאת, ברגע שאחד החברים בקבוצה נקלע לקשיים כלכליים, הדבר ישפיע על תזרים המזומנים של הקבוצה כולה. כשמשקיע בודד רוכש נכס לבדו, העסקה כולה נרשמת על שמו והוא הבעלים היחידים של הנכס וכל רווחי הנכס מחולקים בין המשקיע לחברת הניהול.

ביטחונות
בעסקאות נדל"ן, בכל העולם, חשוב לוודא שיש ביטחונות על הנכס. במידה והמשקיע רוכש את הנכס דרך חברת השקעות, צריך לוודא שישנן ערבויות בנקאיות על התשואה שהוא צפוי לייצר.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות