חפש ב:

הפרויקטים החמים בשוק השקעות הנדל"ן

בכתבה זו נעבור על כמה פרויקטים שיכולים להשיג למשקיעי הנדל"ן רווחי תשואה גבוהים מאוד בתחומי הנדל"ן העסקי והשקעות נדל"ן במדינות זרות.

צוות בנק נדל"ן|6.4.2016|12:17|4067 צפיות

הסקירה של אנשי משרד האוצר אודות ענף הנדל"ן קבעה כי הנתונים מעידים שהעלאת מס הרכישה למשקיעים בסוף יוני 2015 הובילה לשינוי ניכר ברכישות המשקיעים. אומנם משקיעים רבים בחרו לזנוח את שוק רכישת דירות מקבלן אך אין זה אומר שהם נעלמו, אלא עברו לאפיקי השקעה אחרים. אם אתם מעורבים בתחום של נדלן להשקעה, ואתם בוחנים אפשרויות השקעה שונות במסגרת פרויקטי בנייה של חברות בנייה,א נו נעבור איתכם יחד על כמה פרויקטים שבהחלט משתלמים היום למשקיע הנכון.



יחידות סטודיו באילת
אילת הפכה בשנים האחרונות  ליותר ויותר אטרקטיבית עבור משקיעי הנדל"ן המחפשים תשואות גבוההות עבור ההשקעה שלהם. בזכות מחירי הנדל"ן הנמוכים והביקושים הגבוההים המשקיעים זוכים לתשואות גבוההות מהממוצע במשק. הפרויקט, של חברת רילטי, מציע יחידות סטודיו בגודל 30 מ"ר, מרוהטות, מסודרת ושייכות לקומפלקס מגורים הכולל בריכה, לובי מאוייש, מכון כושר וכמובן חניון תת קרקעי. אך הדבר המעניין מכל הוא התשואה המובטחת, 8.5 אחוזים כל שנה למשך 3 שנים, שמציעים למשקיעים המתאימים. 



456 משולש העסקים החדש של גוש דן
משולש העסקים החדש מתוכנן להיבנות בגבולות פתח תקווה, רמת גן ותל אביב, סמוך לצירים 4, 5, ו-6 לידתחנת הרכבת הקלה בלינסון בקרית אריה ויכיל 3 בניינים מפוארים אשר שטחם נמכר ב-6,900 ש"ח למ"ר. החברה היזמית דורשת הון התחלתי של 200,000 ש"ח למשקיע אך הערכות המדוברות מגיעות לתשואה של 10 אחוזים בשנה.



BDP - קוסטה ריקה
פרויקט Playa Lagarto Eco Development הינו כפר נופש תיירותי אקולוגי הממוקם 1.6 ק"מ מקו החוף הפסיפי בקוסטה ריקה ומציע השקעה 5 דונם החל מ- 47,600 $ (כ-180,000 ש"ח). אזור השטח בורך בכ-4,000 דונמים הרריים וירוקים המשקיפים לחוף הזהב התיירותי של גוואנקסטה ונמצא בקרבה לערים המרכזיות: טמרינדו, נוסרה וסנטה-קרוז. אם תבחרו להשקיע בפרויקט זה תוכלו להיות חלק מקהילה סגורה ואינטימית, אשר שמורה 24 שעות כל השבוע, צוות רפואי זמין ומרפאות, תשתיות ופיתוח מלאים פינוקי תיירות וכיום החברה מציעה 2 כרטיסי טיסה מתנה לקוסטה ריקה להגיע לשטח הפרויקט עצמו.



MHR-1 נדלן מסחרי בגרמניה
כלכלת גרמניה הינה הכלכלה המשפיעה ממדינות אירופה והיא ממשיכה להוביל את היבשת, כאשר יציבותה וחוסנה אפשרו לה להיות בין המדינות המחזיקות בדירוג אשראי מושלם. היעדר לחצים אינפלציוניים מעודד כמובן את המשך המדיניות המוניטרית המקלה והריבית האפסית. הפרויקט עצמו ממקום במשולש הגבולות גרמניה-צרפת-לקוסמבורג, על גדות נהר ה-Saar ליד צירי תחבורה ראשיים:  כביש A 620 ו- L 168 הזוכה להיקפי תנועה של 65.000 כלי רכב ביום. ומציע תשואה של 10 אחוזים בזכות שכירות קבוע ל-10 שנים ע"י שוכרים חזקים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות