חפש ב:

בית ידיעות האחרונות המיתולוגי יוחלף במגדל נוסף מבית עזריאלי

מגדלי עזריאלי ממשיכים להתרחב וכעת הגיע תורו של המגדל החמישי אשר עתיד לקום על הריסות בית ידיעות אחרונות ויכיל קניון נוסף ומשרדים.

צוות בנק נדל"ן|23.3.2016|10:39|2813 צפיות

מרכז עזריאלי ממשיך להתרחב כשמגדל חדש בן 85 קומות, עתיד לקום על שטח בית "ידיעות אחרונות" המיתולוגי לכיוון רחוב נח מוזס. הוועדה המחוזית בת"א החליטה להפקיד את תכנית ההרחבה, התוכנית למגדל מציעה מספר תוספות מיוחדות אשר ישלבו תעסוקה ומגורים, כשבעיקרו יכיל המגדל החדש בתוכו קניון, ו-40 קומות נוספות לצרכי תעסוקה. השינוי המעניין מגיע כשלפרויקט יתווספו כ-200 יחידות דיור לדיור מוגן ולצידן יוקמו גם כ-300 דירות מגורים. אך למרבה ההפתעה, התוכנית החדשה לא כוללת תוספות של מקומות חנייה.

לעמוד נדל"ן עסקי באתר BankNadlan לחצו כאן



שינויים בצירי התחבורה
התוכנית במסגרתה תציב כמה שינויים בצירי התחבורה הסמוכים לה, ובין השאר, יצומצם שטח התפעול והחניה בקומת הקרקע, רוחב המדרכות יגדל מ-3 מטרים ל-6 עד 8 מטרים, ו"אוטוסטרדת אופניים" חדשה תיבנה לאורך רצועת איילון. התוכנית מציעה תוספת זכויות בנייה ללא תוספת מקומות חניה עבור כלי רכב, אך כוללת תוספת משמעותית של פתרונות חניה לרכב דו גלגלי ואופניים. הוועדה ציינה כי ההחלטה התקבלה לפי מדיניות הוועדה המחוזית, ולאור העבודה שמתחם כולו נמצא בקרבה לרכבת ישראל, לתוואי הקו האדום של הרכבת קלה ולמספר רב של קווי אוטובוס.

לעמוד הפרויקט 456 משולש העסקים באתר BankNadlan לחצו כאן

חיבור פיזי שיקשר בין תחנת הרכבת לתחנת הרכבת הקלה
התוכנית תכלול שער כניסה לתחנת רכבת של הקו האדום בתחנת מנחם בגין, ואפשרות לתוספת גשר נוסף לתחנת רכבת "השלום" אשר תייצר חיבור פיזי שיקשר בין תחנת הרכבת לתחנת הרכבת הקלה, דרך המרכז המסחרי הקיים והעתידי בנוסף לחיבור במפלס הרחוב. כמו כן, התוכנית מאפשרת הקמה עתידית למספר גשרים ומעברים ציבוריים נוספים להולכי רגל ורוכבי אופניים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

שינוי תפקידה של קומת הקרקע של הקניון הקיים
הודעות הוועדה המחוזית מציינות כי קבוצת עזריאלי, מבקשת לשנות את תפקידה של קומת הקרקע של הקניון הקיים,  ולהפוך אותה, באופן הדרגתי, למקום נגיש לציבור והטיפול העתידי להיעשות במרחב הם הצעדים האקטיביים על מנת שיוכלו להגיע ליעד החדש.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות