חפש ב:

השקעה בנדל"ן טרם הפשרתו

משקיעים רבים אשר רכשו קרקעות חקלאיות במחירים נמוכים באופן יחסי לקרקע מופשרת, נהנים עם הפשרת הקרקע מעליה דרמטית בערכן של הקרקעות. כך שעל אף שמדובר בהליך ארוך, משקיעים רבים בוחרים בנתיב השקעה זה בכל זאת.

צוות בנק נדל"ן|15.3.2016|17:36|2466 צפיות

חלק מתהליך פיתוח והרחבת שוק הנדל"ן החלה המדינה בהליך הפשרת קרקעות שייעודן המקורי היה כקרקע חקלאית וכעת מתאפשרת עליהן בניה של בתי מגורים. משקיעים רבים אשר רכשו קרקעות חקלאיות במחירים נמוכים באופן יחסי לקרקע מופשרת, נהנים עם הפשרת הקרקע מעליה דרמטית בערכן של הקרקעות. זוהי הסיבה שעל אף שמדובר בהליך ארוך, שעשוי להימשך שנים רבות, משקיעים רבים בוחרים בנתיב השקעה זה בכל זאת.

לעמוד מגרשים וקרקעות להשקעה באתר BankNadlan לחצו כאן



איך מוצאים מגרשים לפני הפשרה?
רשויות מקומיות רבות פועלות לשם הליכי הפשרת קרקעות וזאת במטרה להגדיל את שטח הבניה באיזורם. הליכים כאמור מפורסמים באופן תדיר בערוצי התקשורת השונים וכמו כן אצל בעלי מקצוע דוגמת מתווכים שתפקידם לבחון, להכיר ולהתאים למשקיע הפוטנציאלי מתוך ההיצע הקיים את הנכס הרלוונטי המתאים ביותר. משקיע המעוניין לבצע את ההליך בעצמו, יכול גם יכול. כיום ניתן לעשות שימוש באתרי אינטרנט רבים המרכזים את כלל המידע הנדרש אודות רכישת קרקעות חקלאיות, דוגמאות לקרקעות המוצעות למכירה, אפשרויות מימון להליך רכישת קרקע ועוד.

לעמוד הפרויקט היהלום בבאר יעקבו באתר BankNadlan לחצו כאן

היתרון הממשי שברכישת נדל"ן שטרם הופשר
אין כל ספק כי היתרון הבולט ביותר שברכישה של נדל"ן שטרם הופשר הוא המחיר. מחירו של נדל"ן שאינו הופשר נמוך בעשרות מונים ממחירו של אותו הנכס לאחר הפשרתו, שכן, ברור לכל כי רכישה של נדל"ן שטרם הופשר מקפלת בתוכה סיכונים של ממש מצידו של הרוכש. כאמור, עם הפשרת הקרקע נושאת היא תשואה חסרת תקדים אשר מאיינת את הסיכונים אותם חשוב היה לקחת בחשבון טרם הרכישה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

ייעוץ ובדיקות מקדימות טרם רכישת מגרש לפני הפשרה
בדומה לרכישת נכס נדל"ן, גם בעת רכישת מגרש לפני הפשרה חשוב לבצע מספר גדול של בדיקות מקדימות מהותיות שביצוען יבטיח רכישה נכונה ולהימנע מנזקים ובכללם בדיקת זכויות בנכס, אשר לרוב מצוי בראשות המדינה עצמה, בדיקת מיקומו של הנכס לרבות קירבתו למוסדות ציבור, למרכזי תרבות ובידור, מוסדות חינוך ועד. בדיקות אלה יעשו בצורה הטובה ביותר אם יעשו על ידי עורך דין המתמחה בתחום הנדל"ן אשר ייבדוק מול מרשמי המקרקעין המדיניים והרשויות המקומיות את זהותם של המוכרים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כמסוכן
קרא את הכתבה

4 פרויקטים לתחילת השנה
2017 הגיעה אלינו ועם כל שנה חדשה, ישנם פרויקטים נדל"ניים שהשנה החדשה עתידה להיות שנת המפנה שלהם. כאלה הם ארבעת הפרויקטים שנדון עליהם בכתבה הבאה:
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות