חפש ב:

השקעה בנכס נדל"ן מול השקעה במניות- מה עדיף?

רבים מאיתנו, התרים אחר נתיב ההשקעה הפוטנציאלי והרווחי ביותר להשקיע את כספם, חוככים בדעתם שאשר ליתרונות ו/או החסרונות שבהשקעה בשוק ההון בכללותה ובמניות בפרט אל מול היתרונות ו/או החסרונות שבהשקעה בנכס נדל"ני. אך אם יבצעו בדיקות מתאימות ומקצועיות טרם ביצוע ההשקעה, יקטינו סיכונים ויבטחו כי ביצעו את ההשקעה הנכונה והטובה ביותר.

צוות בנק נדל"ן|10.3.2016|17:0|3381 צפיות

רבים מאיתנו, התרים אחר נתיב ההשקעה הפוטנציאלי והרווחי ביותר להשקיע את כספם, חוככים בדעתם שאשר ליתרונות ו/או החסרונות שבהשקעה בשוק ההון בכללותה ובמניות בפרט אל מול היתרונות ו/או החסרונות שבהשקעה בנכס נדל"ני. אין ספק שלכל אחד מנתיבי ההשקעה הללו יתרונות וחסרונות רבים ואין תשובה חד משמעית באשר לנתיב הטוב ביותר, יחד עם זאת, בדיקות מתאימות ומקצועיות טרם ביצוע השקעה, בכל אחד מנתיבי ההשקעה השונים יקטינו סיכונים ויבטחו כי ביצעתם את ההשקעה הנכונה והטובה ביותר.

לעמוד נדל"ן עסקי באתר BankNadlan לחצו כאן



ידע הוא כוח, וכוח הוא כסף
כאמור, כל אחד מנתיבי ההשקעה עשוי להוביל את המשקיע הפוטנציאלי להשאת רווחים של ממש וכן להפסדים ממשיים, על כן טרם ביצוע השקעה מכל סוג, חשוב להבין כי מדובר פעולה הכרוכה בסיכון רב ועל מנת שלא לשים את כספייכם על קרן הצבי, חשוב להכיר, לחקור, לבחון, להשוואת ולהתמצות היטב בתחום בו בחרתם להשקיע. כך לדוגמא, השקעה במניות הינה השקעה שהתשואה בגינה במקרה בו יש רווחים, עשויה להיות מהירה עד מאוד וכן גבוה מאוד ביחס לסכום המושקע. מנגד, גם ההפסדים יכולים להצטבר בצורה מהירה, בטווח של ימים ספורים. השקעה בנדל"ן לצורך השוואה בדוגמא הנדונה, עשויה גם היא להביא להשאת רווחים ממשיים או להפסדים ניכרים, אך לרוב מדובר בתהליך איטי התלוי במשתנים רבים ומגוונים הנובעים מהשפעת השוק כולו.

להשקעות נדל"ן בחו"ל באתר BankNadlan לחצו כאן

השקעה מתונה או השקעה בסיכון
אין חולק על כך שהשקעה בנדל"ן, שבוצעה לאחר ביצוע הבדיקות הנדרשות, מהווה נתיב השקעה סולידי אך מניב עד מאוד, זאת לעומת השקעה בשוק ההון שהיא ברבים מהמקרים השקעה ברת סיכון ממשי ומיידי אך התשואה יכול שתיווצר באופן מהיר.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

איך נדע איפה להשקיע?
על מנת להבטיח כי נתיב ההשקעה הנבחר הוא הנתיב הנכון והמועדף ביותר בהתאם לצרכים של המשקיע, מומלץ להיוועץ באנשי מקצוע, בתחום של שוק ההון ניתן להיוועץ ביועצי השקעות ואילו בתחום הנדל"ן היוועצות עם עורך דין המתמחה בתחום המקרקעין תבטיח לכם כי ביצעתם את ההשקעה הנכונה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות