חפש ב:

סיבות שגויות לרכישת דירה

חלק יאמינו וחלק יצקצקו, אך במקרים רבים, אנו עומדים מול לחצים רבים בדרך לקניית הדירה שגורמים לנו לבצע טעויות בשיקולי הרכישה כשרק לאחר מכן מבינים את גודל הטעות.

צוות בנק נדל"ן|22.2.2016|12:33|2907 צפיות

לא משנה באיזו עסקה או כמה כסף מעורב, קבלת ההחלטות שלנו, מושפעת, במקרים רבים, מתוך תחושת בטן ושיקולים לא רלוונטיים שלא שמים לב אליהם, או שנותנים להם חשיבות מוגשמת. כך גם עובדת קבלת ההחלטות של אנשים רבים בזמן רכישת דירה. בעיני ישראלים רבים, החלטה זו נעשית לאחר בדיקה של היצע וביקוש, ועל סמך שיקולים של עלות מול תועלת. אבל במקרים רבים לא כך הדבר וישנם מאפיינים הנסתרים מעיניהם בזמן קבלת ההחלטה.

תחושה של בזבוז כסף - אם לדוגמא זוג צעיר ישקיע במניות, הם עלולים לבזבז יותר ממה שיש ולהיכנס למינוס ובישראל, בניגוד למדינות רבות, אין שוק מסודר של דירות להשכרה, כך שאנשים פוחדים ובצדק, שאם יגורו בשכירות הם יהיו תלויים בחסדיו של מישהו אחר.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



שיטות מכירה אגרסיביות - לא פעם, אנשים רוכשים דירה בשל "הזדמנות" שנקרית בדרכם כמו במכרז או יריד דירות. אנשים מוצאים עצמם בעלי דירה בפריפרייה מבלי שביקרו באזור, ומשקיעים סכום עתק מתוך ידיעה שזו הזדמנות. זו שיטת מכירה אגרסיבית של מכירה שלא מאפשרת לרוכשים לקבל החלטה שקולה ומחושבת.

קניית הדירה לאחר החתונה - כשזוג מתחתן יש לו סכום כסף התחלתי וקניית דירה נתפסת, במידה רבה של צדק, כפעולה מחברת בין בני הזוג.

לעמוד הפרויקט גינות חריש באתר BankNadlan לחצו כאן

בגלל ש"כולם קונים" - במקרים מסויימים אנשים מנסים להתאים עצתמם לסביבה וכל מי שהם תופסים כפוטנציאל הדומה להם, וקניית דירה זה צעד המאפשר ליישר קו עימה. במדינת ישראל, לגור בדירה משלך זה כמו להגיע לשיא.

תפיסה לא נכונה של מיקום הדירה - חלק גדול מהזוגות שרוצים לרכוש דירה בגבעתיים או רמת השרון, יכולים לרכוש דירה בנתניה או הוד השרון וברוב המקרים המחיר הזול יותר הוא זה שימשוך את הזוג. אבל, אז הם מגלים את הקרבת הנסיעה למקום העבודה שלהם והם עלולים לבזבז שעות רבות של נסיעה שתפגע באיכות חייהם.

לעמוד הפרויקט טיים טאוור ברמת גן באתר BankNadlan לחצו כאן

בחירת בית החלומות והמרחק מהמשפחה - המרחק מהמשפחה, הוא גורם משפיע בכל הנוגע לזוג צעיר שמתחיל להרחיב את משפחתו. בבית החלומות הכפרי עם הגינה, יש אומנם מימוש עצמי, אך זה בסיס לאכזבות רבות כשפעמים רבות קונים דירה אך לא מתענגים על הנוף והמקום.

התחזוקה השוטפת - כשרוכשים בית חדש, חשוב לשים לב לרמת התחזוקה הביתית ואיכותה שכן כיום, ישנן תשתיות רבות שעלולות לדרוש טיפול ותחיזוק מותאם ויקר.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות