חפש ב:

בצה"ל מתכננים את פינוי הבסיס הממוקם על קו חופה של ראשון לציון

לאחר כ-43 שנים שבמקום שכן בסיס צה"ל החליטו ראשי מערכת הצבא לפנות אותו כחלק מפינוי הבסיסים בגוש דן.

צוות בנק נדל"ן|2.2.2016|15:10|4056 צפיות

לאחר עשרות שנים שבהן משרד הביטחון החזיק בקרקע פרטית על קו חופה של ראשון לציון, החליטו לפנות את הבסיס ולהחזיר את הקרקע לבעלים החוקים וכיום מתכננת עיריית ראשון לציון תוכנית לבנייה של אלפי יחידות דיור באזור הידוע כמבוקש ביותר.

לעמוד העיר ראשון לציון באתר BankNadlan לחצו כאן



"ההיסטוריה הצבאית"
השטח שנמצא תחת צה"ל משנת 1973, שימש כמחנה צבאי, ובעקבות כך הופקעו הקרקעות מבעליהם הפרטיים. במשך השנים בעלי הקרקע לא קיבלו אף פיצוי ממשרד הביטחון בשל החשיבות האסטרטגית ולמעשה אפילו שילמו את מס הרכוש על הקרקע כשכמו שאר אזרחי ישראל, לא היה להם אישור כניסה לנכס שלהם.

לעמוד פרויקטים בראשון לציון באתר BankNadlan לחצו כאן

בעלי הקרקעות פנו לבג"ץ
בשנת 2013 עשרות בעלי קרקעות במתחם הגישו עתירה לבית המשפט העליון בטענה כי אחזקת המדינה בקרקעות שלהם מתבצעת מכוח צווים אנכרוניסטיים שהוצאו בהתאם לתקנות ההגנה (שעת חירום), שאינם חוקיים, ועל כן יש לבטל אותם. לחילופין דרשו בעלי הקרקע מבית המשפט העליון לקבוע שככל שהמדינה מעוניינת להמשיך ולהחזיק במקרקעין, עליה לעשות זאת בדרך של הפקעה זמנית לפרק זמן קצוב ומוגדר מראש ולא מעבר לכך.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

עתיד השכונה החדשה
שטח הקרקע ממוקם במערב ראשון לציון, על קו החוף היפיפה של העיר, נחשב לאחד האזורים המבוקשים משום שהקרקע נמצאת במקום אטרקטיבי במיוחד, כדקת נסיעה מתחנת הרכבת, כבישי איילון, ומאזורי מסחר ובילוי רבים. נוסף על כך, בעתיד הקרוב יקום בסמוך "מתחם האלף" הכולל 1.7 מיליון מ"ר של שטחי עסקים ומסחר מקומי, המזכים את השטח בתואר מרכז העסקים הגדול ביותר שיוקם בישראל. כמו כן, התכנית כוללת בניית 4,900 יחידות למגורים, לדיור מוגן ולסטודנטים, גני ילדים, בתי ספר, מרכז מסחרי לרווחת השכונה, מרכז קונגרסים ומלון, ובלב המתחם יוקם פארק מרכזי יפהפה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות