חפש ב:

למה להשקיע בחו"ל?

השקעה בחו"ל מאפשרת לכם להרחיב את מרחב ההזדמנויות שלכם, לגוון את הסיכון ולהיחשף לשווקים המציעים תנאים טובים יותר להשקעה.

צוות בנק נדל"ן|28.1.2016|15:57|4147 צפיות

ובכן, אין שום סיבה מיוחדת להשקיע בעולם הנדל"ן בחו"ל, שיכולה להצדיק השקעה כזאת על פני השקעה בארץ, והבנה פשוטה זו היא אולי אחד המבחנים החשובים ביותר לכל משקיע נדל"ן. בעולם ההשקעות בנדל"ן ישנו רק דבר אחד חשוב, והוא מידת האטרקטיביות של ההשקעה. במידה ומדובר בהזדמנות אטרקטיבית, יש לבצע את ההשקעה, ובמידה שלא, אז לא. השקעות טובות אפשר למצוא בכל מקום ברחבי העולם, כשלעיתים ישנן תקופות טובות יותר להשקעה בשוק כזה או אחר, יותר מאשר שווקים אחרים, אך בין שמדובר בתקופה ובין שמדובר בגאוגרפיה, החלטת ההשקעה לא צריכה להתבסס על אף אחת מהן אלא רק על האטרקטיביות של ההשקעה במונחים מקצועיים.

לעמוד השקעות נדל"ן בחו"ל באתר BankNadlan לחצו כאן



עלויות נמוכות יותר של נכסי נדל"ן בשווקים מסוימים
אחרי שאמרנו את זה, ישנם שווקים רבים בחו"ל שיכולים לספק לכם הזדמנות שאותה לא תוכלו למצוא בארץ, בעיקר לאור רמות מחירים נמוכות יותר של נכסי נדל"ן. כך למשל, ייתכן מאוד שאתם רוצים להיכנס לעולם ההשקעות בנדל"ן, אך אין לכם את ההון הנדרש, או שאתם לא רוצים להשקיע סכומי כסף גדולים כפי שנדרש בשוק הישראלי. לעומת זאת, בשווקים כמו מזרח אירופה, ואפילו מערב אירופה או ארה"ב, תוכלו למצוא הזדמנויות לבצע השקעות נדל"ן בהיקפי השקעה נמוכים יותר, כשלהיקף ההשקעה אין שום השפעה על התשואה, כך שתוכלו למצוא הזדמנויות שגם כרוכות בהשקעה נמוכה יותר וגם מציעות רמת תשואה גבוהה יותר.

לעמוד השקעות נדל"ן בארה"ב באתר BankNadlan לחצו כאן

הגדלת המרחב של הזדמנויות ההשקעה
ובכל זאת, למה להשקיע בחו"ל? פשוט מאוד מכיוון שזה מגדיל את מרחב ההזדמנויות העומד בפניכם. במקום להיות תלויים בהזדמנויות שיודע להציע שוק הנדל"ן הישראלי בלבד, תוכלו להרחיב את השוק ולבחון הזדמנויות רבות יותר ומגוונות יותר בשווקים מעבר לים. מבחר הוא דבר חשוב מאוד בעולם ההשקעות, וגם כאשר אתם משקיעים בשוק המניות, עומד לרשותכם שוק גדול עם אלפי מניות שמהן אתם יכולים לבחור את המניות האטרקטיביות ביותר. השוק הישראלי הוא שוק קטן, ואינו יכול באמת להציע לכם את המגוון הנדרש כדי לייצר קצב מספק של הזדמנויות טובות, ועל כן יציאה לחו"ל בהחלט יכולה לפתוח בפניכם עולם שלם של הזדמנויות.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

השקעה בשווקים המתאימים בכל עת
בנוסף לכך, תנאי השוק בישראל הם לאו דווקא התנאים הטובים ביותר לביצוע השקעות נדל"ן בתקופות מסויימות, ואין זה אומר שאתם צריכים להפסיק את פעילות ההשקעות שלכם. כך למשל, השוק הישראלי נכון להיום עומד בפני צומת חשובה שיכולה להוביל למהפך וירידת מחירים בשוק הדיור. במקרה כזה, תוכלו לפנות לערוצי השקעה רבים ומגוונים יותר מעבר לים, בשווקים בהם דווקא מתחילה תקופה טובה למשקיעי הנדל"ן. מרחב השקעות גדול הוא תנאי חשוב ביצירת אטרקטיביות של ההשקעות, ולכן בהחלט יש סיבה טובה ליציאה לחו"ל כאשר אתם רוצים לייצר את הזדמנויות ההשקעה הטובות ביותר עבורכם. 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות