חפש ב:

איפה כדאי להשקיע בארה"ב

השקעה בנדל"ן היא אינה עניין של גאוגרפיה, אלא של הזדמנות. הגאוגרפיה יכולה להשתנות בכל עת, והקו המנחה הקבוע היחיד הוא מידת האטרקטיביות של ההזדמנות.

צוות בנק נדל"ן|27.1.2016|17:23|3532 צפיות

ובכן, אם אתם מצפים לשמוע שמות של מדינות, של ערים או של שכונות בארה"ב שבהן כדאי להשקיע בתחום הנדל"ן, את זה לא תוכלו לקבל במאמר זה. הסיבות לכך היא שנתונים אלה יכולים להשתנות בתדירות גבוהה למדי, ומה שנכון בזמן כתיבת שורות אלה יכול להיות לא נכון בעוד מספר חודשים. כמו כן, הזדמנות נדל"ן יכולה להיקרות בדרככם בכל מקום, בין שמדובר על האזורים הכפריים של המזרח התיכון ובין שמדובר על אזורים עירוניים אורבניים של החוף המזרחי או החוף המערבי. מה שחשוב יותר להבין הוא, שכאשר אתם בוחנים השקעת נדל"ן בארה"ב, עליכם לבחון אותה בדיוק כפי שהייתם בוחנים השקעת נדל"ן פה בארץ, ולעשות את זה בצורה מקצועית.

לעמוד השקעות נדל"ן בחו"ל באתר BankNadlan לחצו כאן



לשמור על סטייט אוף מיינד של משקיע
אנשים רבים שברשותם הון קטן שאותו הם רוצים להשקיע בעולם הנדל"ן, אינם מצויידים בדרך כלל בידע ובכישורים הנדרשים למסחר והשקעה בשוק הנדל"ן, ויכולים להיות מושפעים מפרמטרים שאינם רלוונטיים לעולם ההשקעות. כך למשל, תמונות של בית עץ גדול ויפה מוקף דשא, יכול לדבר אלינו במובן של בית החלומות שלנו בארה"ב, אך אין לכך שום קשר לגבי כדאיות ההשקעה באותו הבית. על כן, הדבר החשוב ביותר תחילה הוא לשמור על סטייט אוף מיינד של משקיע, לבחון את הדברים בצורה מחושבת ובקור רוח, ולבחון את פרטי ונתוני ההשקעה בצורה יסודית ומקיפה.

לעמוד השקעות נדל"ן בארה"ב באתר BankNadlan לחצו כאן

לראות את השוק במונחים פיננסיים ולא גאוגרפיים
כמו בכל עסקת נדל"ן, השקעה טובה היא השקעה המבוצעת סביב נכס ששוויו הנוכחי הוא נמוך, ושוויו העתידי צפוי להיות גבוה יותר. כלל אצבע שיכול לסייע לכם הוא החתירה למקומות ואזורים בהם ישנה מגמה ברורה של התפתחות ופיתוח אזורי, לעומת אזורים כפריים שקשה לראות איזשהו שינוי שיתרחש בהם בעתיד הנראה לעין. יחד עם זאת, אם אתם שומעים על הזדמנות נדל"ן דרך העיתון, או דרך חבר של חבר שלכם, ייתכן שזה כבר מאוחר. אם כל כך הרבה אנשים מכירים את ההזדמנות, והיא הגיעה אליכם כבדרך אגב, כנראה שרמת המחירים כבר נמצאת בשיאה, וכניסה בשלב זה לשוק יכולה להוביל אתכם להפסד צורם.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לבחור נציג מקצועי, ולפקח עליו בשבע עיניים
הדרך הנכונה ביותר לפעול בתחום של השקעות נדל"ן בארה"ב היא דרך נציגים מקצועיים היושבים בשוק האמריקאי ומייצגים את האינטרסים שלכם בצורה נאמנה. יחד עם זאת, גם במקרה זה אתם רוצים לשמור על רמת מעורבות גבוהה יותר, לאמת כל טענה שמביאים בפניכם, להצליב מידע עם גורמים אחרים ולוודא שהאינטרסים שלכם באים לידי ביטוי בצורה מלאה. גם אותם אנשי מקצוע אוחזים באינטרסים שיכולים להיות מנוגדים לשלכם, והסיבה היחידה שאתם עובדים דרכם היא המרחק של השוק מישראל, ולכן חשוב מאוד לשמור על יכולת כמה שיותר גבוהה להבין את הדברים ולהשפיע עליהם.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות