חפש ב:

איפה הכי משתלם להשקיע בנדלן עסקי

המקום בו הכי משתלם להשקיע בנדלן עסקי הוא המקום בו אפשר לקנות את הנדלן העסקי בזול, ולמכור אותו ביוקר, וזה יכול להיות כל מקום.

צוות בנק נדל"ן|27.1.2016|17:15|3789 צפיות

בכל השקעת נדל"ן, האתגר הגדול והמרכזי הוא לזהות נכסים שכרגע רמת הביקוש להם היא נמוכה ובהתאם לכך גם השווי והמחיר שלהם, אך בטווח העתיד הנראה לעין, ישנן סיבות להעריך שרמת הביקוש תעלה ובהתאם לכך יעלו גם שוויו של הנכס ומחירו. טווח נראה לעין הוא עניין סובייקטיבי, והשאלה היא לאיזה טווח אתם רוצים להשקיע, טווח של שנה, 5 שנים או 20 שנה. מן הסתם, הערכה לגבי מגמות שיכולות להעלות את ערך הנכס הן מגמות שאפשר לזהות אותן ממש לפני שהן באות לידי ביטוי, כך שבכל מקרה טווח של שנה עד 5 שנים הוא טווח סביר לבחינת השקעות מוצלחות בתחום הנדל"ן.

לעמוד נדל"ן עסקי באתר BankNadlan לחצו כאן



אזורים בהם ישנו צפי לעלייה ברמת הפעילות העסקית
אחרי שאמרנו את זה, נשאלת השאלה איפה הכי משתלם להשקיע בנדלן עסקי, והתשובה היא במקומות ואזורים בהם רמת הפעילות העסקית הנוכחית היא נמוכה, ברמה כזאת שעלות הנכסים העסקיים במקום היא זולה יחסית (גם אם לא נמוכה), ושישנה הערכה מבוססת לכך שפעילות עסקית זו עומדת להתרחב בצורה משמעותית באופן שיעלה את הביקוש לנכסים עסקיים באותו איזור. כך למשל, אפשר לחשוב על דוגמה קלאסית ואקטואלית בישראל והיא הדוגמה של עיר הבה"דים המוקמת באזור הדרום. עד לפני שנים אחדות, אזור הדרום נחשב לאזור די זניח מבחינה נדל"נית ובהתאם לכך גם רמת המחירים בו הייתה נמוכה.

לעמוד הפרויקט 456 - משולש העסקים וההיי-טק של גוש דן לחצו כאן

אין קסמים ואין ארוחות חינם
מרגע שהתקבלה החלטה להקים את עיר הבה"דים, ידעו יזמי נדל"ן חכמים שזה הרגע לקנות נכסים עסקיים באזור, מתוך הבנה שברגע שתגיע אוכלוסיה בהיקפים כל כך גדולים אל אזור הדרום, הדבר יוביל להרחבה משמעותית בהיקף הפעילות העסקית באזור, ולעליית רמת הביקוש לנכסים עסקיים. יחד עם זאת, לא מדובר על הצלחה כבמטה קסם, וישנה חשיבות לאיזה נכס בדיוק אתם קונים, מה המיקום שלו, האם צפויים להיבנות נכסים עסקיים חדשים נוספים במיקומים טובים יותר מנכס זה, ומתי כל זה אמור לקרות.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לאמץ את נקודת מבטו של בעלי העסק, של הלקוח
מכאן, שהתשובה הטובה ביותר לשאלה זו היא שהמקום הנכון ביותר להשקיע בנדלן עסקי הוא המקום שבו צפויה להיות צמיחה בהיקף הפעילות העסקית, בין בגלל אירוע מכונן, ובין בגלל שרמת הפעילות ירדה באופן זמני, אך צפויה לחזור לעצמה בטווח הנראה לעין. כמו כן, בהשקעה בנדלן עסקי, כדאי לקחת את נקודת המבט של בעל העסק עצמו, ולחפש נכסים עסקיים שבעלי עסק יאהבו כמו למשל נכסים הממוקמים ברחובות הומי אדם, נכסים הממוקמים בקומה ההומה ביותר במרכז המסחרי, ובאופן כללי נכסים שהמיקום שלהם הוא אטרקטיבי לא עבורכם כמשקיעי נדל"ן, אלא עבור בעלי העסק שאמורים להיות הלקוחות שלכם ביום מן הימים, ולסייע לכם להפיק את הרווח הכספי שלשמו ביצעתם את ההשקעה מלכתחילה.

 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות