חפש ב:

הצעות נדל"ן מחוץ לגוש דן

בזמן שהשקעת הנדל"ן בארץ מרוכזת בעיקר בת"א וגוש דן, מתפתחות אפשרויות חדשות ואטרקטיביות לרווח מהיר וחסכוני יותר באזורי הפריפריה של הדרום והצפון. אז האם אתם מפספסים את הנדל"ן החם הבא?

אורון איצקוביץ'|13.8.2015|14:15|4065 צפיות
תחום הנדל"ן בישראל הוא מהשווקים האטרקטיביים להשקעה. עקב עליות המחירים והביקוש הרב לבנייה, משקיעים רבים בוחרים ללכת ולהשקיע בנדל"ן באזורי גוש דן ות"א בעיקר, בציפייה לתוצאות טובות. אך שוק הנדל"ן הוא יותר מורכב מזה, ואם יבדקו את האפשרויות כמו שצריך, נוצרות אופציות אחרות להשקעה בדרום וצפון הארץ.

גובה התשואה
הביקוש הרב לדירות בת"א יוצר איזשהו סנוור בכל הנוגע להשקעת נדל"ן, נדמה שרק בת"א, אפשר לפרוח ולצמוח כלכלית בהשקעות ואנשים מחפשים כל פיסה חקלאית קטנה שאפשר למצוא, כדי לקנות אותה, להשקיע בסבלנות ולחכות עד שהקרקע לבדה תחזיר את השקעתה. אך בועת הנדל"ן הזו עלולה להתפוצץ עקב בנייה מרובה מדי שתחסל כל פינה ירוקה ותיצור מקרים של דירות ריקות. 


אל תסתנוורו מגודל הנכס, אלא חשבו את גובה התשואה שלו

כדי יהיה אפשר להבין במה מדובר, צריך להכיר את אחד הכללים החשובים בהשקעות נדל"ן, תשואת הנכס. נניח שלא חסר לכם כסף כדי לקנות דירה שתרוויחו ממנה 8,000 ש"ח בחודש. השאלה היא כמה הוצאתם על דירה הזו? אם קניתם דירה בכמעט 3 מיליון זו תיחשב השקעה פחות טובה מדירה שעולה קצת יותר מחצי מיליון והתמורה שאתם מקבלים עליה היא פחות מ-3500 ש"ח משום שאת ההשקעה הזו תוכלו לסגור הרבה יותר מהר ומרגע זה רק תרוויחו בעוד הדירה שעולה 3 מיליון עדיין תנגוס בהכנסות שלכם.

התשואה בפריפריה
כמו שהסברנו קודם, במקומות רבים בישראל, מחוץ לגוש דן, אפשר למצוא את האופציות לתשואות גבוהות יותר עבור נכסי נדל"ן. נכון שהשוק תמיד יכול להשתנות ובאזור המרכז ישנה "הבטחה" להשקעה איכותית, אבל, כשבדרום נבנית עיר הבה"דים ועסקי הייטק פורחים ביקנעם וצפונה, השקעה בדירות בחיפה היום, יכולה להיות סיפור הצלחה בעתיד.
בהשקעות חשוב להביט אל העתיד.



כתבות מומלצות נוספות:
>>>> דירות בחיפה והסביבה
>>>> בועת הנדל"ן בישראל
>>>> מדריך לקניית קרקעות ומגרשים
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות