חפש ב:

A New Hope - נדל"ן בשרון

כיצד הפך אזור השרון לתקווה החדשה של שוק הנדל"ן? ואיך אפשר למצוא את הנכסים והפרויקטים השונים? בכתבה הבאה:

אורון איצקוביץ'|15.12.2015|16:49|3106 צפיות
כל מי שמחפש איזור שהוא עדיין קרוב למרכז, אך עם מחירים שהם לא בשמיים, יכול למצוא את שהוא מחפש באזור השרון. מושבי וערי השרון יש הזדמנויות רבות בפיתוח כמו דירות להשקעה, נכסי יוקרה, נדל"ן עסקי וגם קרקעות אשר עוברות תהליכי שינוי ייעוד והכי חשוב, במחירים שפויים שגם המעמד הבינוני יוכל לעמוד בהם. וכל זה רק עד חצי שעה נסיעה מהמרכז. אז בהשפעת סרטי מלחמת הכוכבים שחזרה לחיינו, ישנה תקווה חדשה לעם היושב בציון.

לעמוד הפרויקטים באזור השרון באתר Banknadlan לחצו כאן


אבירי הג'דיי כבר שמעו על ההזדמנויות, מה אתכם?

הכוח חזק באזור השרון?
רבים חושבים שהמרכז הוא הנקודה החמה להשקעה, אך אל לכם להסתנוור מאורה של תל אביב שכן אתם עלולים לאבד הזדמנויות שלא יחזרו. לעיתים דווקא כדאי להשקיע בנכסים הרחוקים מעט מאיזורי הביקוש, דווקא מחירים נמוכים יותר אשר עם ביקוש נכון, יעלו את ערכו של הנכס שתרכשו. התשואות על דירות בתל אביב ובערים מבוקשות עלולות במקרים רבים, להיות נמוכות יותר מאשר באיזור השרון. היתרון של איזור השרון הוא שרוב רובו נמצא בקרבה למרכז, עד כדי פחות מחצי שעה נסיעה. השילוב של מרחק קטן מהמרכז, מחירים סבירים ומגוון רחב של נכסים, הופכים את איזור השרון לאידאלי עבור ציבור המשקיעים. 

לפרויקט חנן מור בחריש באתר Banknadlan לחצו כאן

מגוון סוגי דירות בשרון תמצאו
באיזור השרון ישנן ערים מפותחות עם דירות רגילות כגון רעננה וכפר סבא, ערים חוף כמו נתניה, מושבים רבים ואף מספר קיבוצים. המגוון באיזור השרון הוא מרשים מאוד ובחלק מהמקומות המחירים הם בהחלט סבירים. כמעט כל אחד יכול למצוא את מבוקשו באיזור זה, אך יש לדעת כיצד לחפש על מנת לאתר במהרה את הנכס המושלם עבורכם.

לפרויקט חוף התכלת בהרצליה באתר Banknadlan לחצו כאן



אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק של Banknadlan


כיצד למצוא את הנכס הנבחר?
כדי למצוא את הנכסים המתאימים לכם מומלץ להשתמש בכל הדרכים האפשריות: תוכלו לדון עם מתווכים או שמאים על פרויקטים יחודיים לכם, בדיקה ברשת האינטרנט וחיפוש באתרי נדל"ן (כמונו לדוגמא) ולמצוא את הנכס שיתצאים לכם לפי הדרישות. השיטה הישנה של העיתונות הכתובה עדיין עובדת אך באותה צורה תוכלו להגיע לחברות הבניה דרך המודעות הפרסום ברחבי הרשת. חשוב לדעת שבאזור השרון ישנם גם נכסים עסקיים אשר משווקים ברעננה והרצליה.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות